PKO Bank Polski wprowadza mobilną autoryzację w oddziałach

Fintek
Fintek
#PKO BP
Opublikowano: 16 września 2019, 10:27 Aktualizacja: 16 września 2019, 11:27

Od zeszłego tygodnia klienci PKO Banku Polskiego mogą potwierdzać dyspozycje składane w oddziałach za pomocą aplikacji mobilnej IKO. Taka funkcja jest dostępna we wszystkich placówkach banku.

Za pomocą IKO można potwierdzić polecenie przelewu krajowego, a także wpłatę i wypłatę gotówki w walucie PLN oraz walutach wymienialnych. PKO Bank Polski zapewnia, że już wkrótce z poziomu aplikacji będzie można autoryzować także kolejne dyspozycje.

kliknij I załóż konto w PKO BP

Nowa funkcja w oddziałach PKO Banku Polskiego

Po złożeniu dyspozycji w placówce banku klient otrzyma powiadomienie informujące, że jego operacja oczekuje na zatwierdzenie w aplikacji IKO. W uruchomionej apki zapozna się on z danymi dyspozycji, którą, w zależności od kwoty operacji, może potwierdzić przez wybranie przycisku Zatwierdź lub wprowadzenie kodu PIN i Zatwierdź – wyjaśnia bank w komunikacie.

PKO Bank Polski zwraca uwagę na korzyści wynikającego z potwierdzania transakcji za pomocą mobilnej autoryzacji. To przede wszystkim oszczędność czasu – nie trzeba czekać na SMS-a i podawać kodu do akceptacji dokumentu. Nie trzeba także podpisywać żadnych dokumentów.

Mobilna autoryzacja to również większe bezpieczeństwo, ponieważ powiadomienia o potwierdzaniu operacji są poufne – wyjaśnia bank. Nie mają do nich dostępu inne osoby, ani inne aplikacje na naszym smartfonie. W aplikacji IKO można także uzyskać wgląd w historię powiadomień o autoryzacji operacji zlecanych zarówno w placówkach banku, jak i serwisie internetowym iPKO oraz na infolinii.

otwórz konto za zero z najlepszą aplikacją bankową


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

pko-bank-polski-wprowadza-mobilna-autoryzacje-w-oddzialach