PKO BP wystartował z nową promocją – 10 zł za przejazdy komunikacją IKO. Celem jest zachęcenie do korzystania z aplikacji mobilnej PKO BP, która oferuje coraz szerze spektrum usług (np. wnoszenie opłat parkingowych w wybranych miastach). Zakup biletów na komunikację miejską realizowany jest przez moBiLET. Dziennie z usługi korzysta kilkanaście tysięcy ludzi. 

10 zł za trzy bilety

Na 4 mln użytkowników IKO to nie jest porywający wynik, ale usługa raczej ma funkcję „dodatkowego ficzera”. Trudno spodziewać się, by mogła ona obecnie stanowić alternatywę dla dedykowanych aplikacji, zwłaszcza w sytuacji, gdy mało kto zdaje sobie sprawę z jej istnienia (podobne rozwiązanie dostępne jest też w innych bankach). A jak przekonać ludzi do tego, by dowiedzieli się o niej? Najlepiej przekonać ich pieniędzmi. 

IKO przygotowało nową kampanię, w której klient IKO może zyskać 10 zł. Wystarczy, że wypełni formularz rejestracyjny, wyrazi niezbędne zgody (bo RODO) i kupi trzy razy bilet komunikacyjny w aplikacji IKO. Być może jak zobaczy, że jest to wygodne i działa, a na końcu otrzyma jeszcze 10 zł celem utrwalenia pozytywnego wrażenia, to z 1 mln kwartalnie, szybko zrobi się milion miesięcznie. W usługach mobilnych również panuje zasada, że pewne rzeczy postępują powoli, a potem… nagle.