Partner serwisu Visa dla biznesu

PKO BP sprzedaje 1 mln biletów komunikacji miejskiej kwartalnie

Fintek
Fintek
#Fintech
Opublikowano: 15 grudnia 2019, 22:45 Aktualizacja: 16 grudnia 2019, 10:32

Klienci PKO BP posiadający aplikację mobilną banku IKO mogą kupować w niej bilety na komunikację miejską w ponad 100 miastach w Polsce. Rozwiązanie cieszy się coraz większą popularnością – kwartalnie w ramach IKO sprzedawanych jest ponad 1 mln biletów. 

PKO BP wystartował z nową promocją – 10 zł za przejazdy komunikacją IKO. Celem jest zachęcenie do korzystania z aplikacji mobilnej PKO BP, która oferuje coraz szerze spektrum usług (np. wnoszenie opłat parkingowych w wybranych miastach). Zakup biletów na komunikację miejską realizowany jest przez moBiLET. Dziennie z usługi korzysta kilkanaście tysięcy ludzi. 

10 zł za trzy bilety

Na 4 mln użytkowników IKO to nie jest porywający wynik, ale usługa raczej ma funkcję „dodatkowego ficzera”. Trudno spodziewać się, by mogła ona obecnie stanowić alternatywę dla dedykowanych aplikacji, zwłaszcza w sytuacji, gdy mało kto zdaje sobie sprawę z jej istnienia (podobne rozwiązanie dostępne jest też w innych bankach). A jak przekonać ludzi do tego, by dowiedzieli się o niej? Najlepiej przekonać ich pieniędzmi. 

IKO przygotowało nową kampanię, w której klient IKO może zyskać 10 zł. Wystarczy, że wypełni formularz rejestracyjny, wyrazi niezbędne zgody (bo RODO) i kupi trzy razy bilet komunikacyjny w aplikacji IKO. Być może jak zobaczy, że jest to wygodne i działa, a na końcu otrzyma jeszcze 10 zł celem utrwalenia pozytywnego wrażenia, to z 1 mln kwartalnie, szybko zrobi się milion miesięcznie. W usługach mobilnych również panuje zasada, że pewne rzeczy postępują powoli, a potem… nagle.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

pko-bp-sprzedaje-1-mln-biletow-komunikacji-miejskiej-kwartalnie