Dzięki wdrożeniu usługi płatności masowych od PayU, klienci indywidualni i biznesowi PGNiG Obrót Detaliczny mogą regulować rachunki za paliwo gazowe oraz usługi dodatkowe. Usługa płatności elektronicznych dostępna w serwisie eBOK i aplikacji mBOK jednoznacznie identyfikuje nadawcę płatności, co pozwala na automatyzację procesu księgowania i weryfikacji wpłaty po stronie systemu billingowego.
Płatności od PayU dostępne dla klientów PGNiG
Z ponad 7 milionów klientów PGNiG Obrót Detaliczny, blisko 3,5 mln klientów posiada aktywne konta w eBOK lub mBOK i może opłacać rachunki przez system PayU za pomocą dostępnych metod płatności: szybkich przelewów (tzw. Pay-By-Link), kart płatniczych, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz płatności mobilnych BLIK.
Wystarczy zalogować się do serwisu eBOK na stronie ebok.pgnig.pl lub, w przypadku urządzeń mobilnych, pobrać aplikację mBOK PGNiG (dostępną w app marketach Google Play, Apple AppStore oraz Huawei AppGallery), wybrać fakturę do opłacenia i kliknąć przycisk ‘Zapłać’.
– Dla dostawcy energii o skali PGNiG Obrót Detaliczny, który wystawia miliony faktur miesięcznie, nasze rozwiązanie płatnicze daje wiele korzyści, które przekładają się na większą automatyzację niektórych wewnętrznych procesów, np. szybsze zbiorcze księgowanie wpływów – mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A.