W sklepie Poczty Polskiej klienci mogą kupić m.in. telewizory oraz smartfony. W ofercie znajdują się również małe AGD, hulajnogi elektryczne, czy wideorejestratory. Klienci mają do wyboru również tablety, tradycyjne telefony komórkowe, routery Wi-Fi, czy elektroniczne akcesoria dla zwierząt – jak automatyczne poidła czy dozowniki karmy.

Poczta Polska poszerza ofertę sklepu internetowego

Do nowości należą również urządzenia typu smart home: czujniki dymu i czadu, monitory jakości powietrza, kamery, elektroniczne dzwonki i czujniki ruchu. W ofercie znajdziemy też wagi elektroniczne, termometry bezprzewodowe i nianie elektroniczne.

Sklep internetowy oferuje także produkty z kategorii: dom i ogród, zdrowie i uroda, sport i rekreacja, artykuły szkolne i biurowe, gadżety i upominki, a także wybór artykułów filatelistycznych – od klasycznych znaczków po limitowane edycje kolekcjonerskie. Zamówienia realizowane są za pośrednictwem usługi kurierskiej Poczty Polskiej, a dostawa od 50 zł jest bezpłatna.

Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja i zakładania konta. Zakupów można dokonać, posiadając status gościa. Za zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM lub za pomocą Google Pay i Apple Pay.

Ostatnio pisaliśmy, że Poczta Polska zacieśnia współpracę z Temu, platformą handlu elektronicznego typu „direct-from-factory”. W lutym portal miało odwiedzić blisko 18 mln Polaków. Bliższa współpraca ma umożliwić integrację logistyczną, a w konsekwencji zapewnić szybsze dostawy klientom, realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Niemniej ostatnio platforma Temu znalazła się pod lupą UOKiK-u. Brak informacji o najniższej cenie z 30 dni przed promocją lub podawanie jej nieprawdziwej wartości – to zarzuty stawiane przez prezesa UOKiK. Temu grozi kara do 10 proc. obrotu. Za sprzedaż prowadzoną na terenie Polski odpowiada irlandzka spółka Whaleco Technology Limited z siedzibą w Dublinie. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił jej zarzuty prezentowania cen promocyjnych w sposób sprzeczny z prawem.