Brytyjski fintech posiada już 9 mln użytkowników w Europie, a w Polsce z jego usług korzysta już ponad 750 tys. klientów. Niestety nowa usługa jest dostępna tylko dla osób posiadających lokalne konto w Wielkiej Brytanii. Polecenie zapłaty może przydać się na przykład wtedy, gdy płacimy za karnet na siłownię, abonament za internet i telefon, rachunki za gaz, prąd i wodę, czy subskrypcje. W przypadku firm można w ten sposób rozliczać faktury i płacić dostawcom.

Co nowego w aplikacji Revolut?

Revolut udostępnia nową usługę wykorzystując rozwiązanie Direct Debit Mandate firmy Modulr. Londyński fintech korzysta z otwartego API platformy Modulr od 2017 roku. Klienci indywidualni i firmowi będą chronieni przez brytyjski fundusz gwarancyjny (UK Direct Debit Guarantee) w przypadku wystąpienia błędu, próby oszustwa lub wyłudzenia, w związku z usługą polecenia zapłaty – czytamy w komunikacie.

W ciągu ostatniego roku Revolut rozwijał ofertę o kolejne produkty i usługi, dla rosnącej grupy klientów. Klienci fintechu założyli przeszło 2 miliony sejfów Vault by odkładać wspólnie lub indywidualnie na określone cele. Przekazali też od lipca ponad pół miliona funtów na cele dobroczynne wspierając organizacje takie jak WWF, Save The Children, ILGA Europe, The Rainforest Alliance i Movember.

Revolut udostępnił także platformę do bezprowizyjnego handlu akcjami dla wszystkich klientów – liczba transakcji bez prowizji jest limitowana w przypadku planów Standard i Premium i nielimitowana w przypadku planu Metal. Więcej na temat handlu akcjami za pośrednictwem Revoluta możecie przeczytać w naszej podlinkowanej recenzji.