Grupa Comperia.pl rozpoczęła niedawno współpracę z PayPo, polskim fintechem oferującym płatności odroczone. W ramach tego porozumienia współpracownicy multiagencji Comperia Ubezpieczenia korzystających z aplikacji Comperia Agent jako jedyni w Polsce mogą oferować swoim klientom płatności odroczone od PayPo przy zakupie polisy. Wprowadzono też nowe rozwiązanie ratalne – czytamy w komunikacie.

Fintech PayPo wchodzi w ubezpieczenia z Comperia.pl

Płatności odroczone od PayPo pozwalają na zapłatę za ubezpieczenie w ciągu 30 dni od zawarcia umowy. W tym czasie klienci mogą też zdecydować się na rozłożenie całej płatności na raty.

Poza tym od dwóch lat Comperia Ubezpieczenia korzysta z rozwiązania płatniczego Comfino. Dzięki temu przy zakupie polisy klienci multiagencji mogą zdecydować na inne rozwiązanie: raty 0%. Dostępne są one dla kwot do 2 tys. zł i pozwala rozłożyć płatność na maksymalnie 5 nieoprocentowanych części.

Raty 0% uzupełniają dotychczas udostępniane przez Comfino metody uregulowania należności za polisę, z których korzystać mogą klienci Comperia Ubezpieczenia:

  • płatności ekspresowe BLIK;
  • płatności ratalne.

Kupujący polisę od agentów Comperia Ubezpieczenia nie muszą podejmować decyzji o formie zapłaty w momencie podpisywania umowy. Mają na to czas do określonego w polisie terminu płatności.

Dzięki temu klienci, którzy decydują się na zewnętrzne finansowanie, nie muszą podawać agentowi ubezpieczeniowemu żadnych dodatkowych danych wrażliwych podczas zakupu polisy. Należną kwotę będą mogli sami rozłożyć na raty, skorzystać z płatności odroczonych lub BLIK na własnym komputerze czy smartfonie.

Na wprowadzeniu nowych metod płatności mają skorzystać także agenci. Dzięki temu, że cały proces zawarcia umowy finansowania odbywa się bez udziału agenta, nie musi on przechodzić dodatkowych szkoleń ani pełnić roli pośrednika finansowego. Ponadto dostępność nowych opcji płatności, takich jak raty, BLIK, płatności odroczone PayPo, zwiększa skuteczność sprzedaży, ponieważ przekłada się na wyższe prawdopodobieństwo opłacenia polisy w terminie. Co szczególnie dla agentów istotne, niezależnie od wybranej przez klienta formy płatności, otrzymują oni prowizję w pełnej wysokości.