Mowa np. o portfelach cyfrowych czy integracji modułów płatniczych (NFC, HCE, QR). Do tego dochodzą rozwiązania lojalnościowe, karty wirtualne, itp. uPaid od 2011 roku współpracuje z Mastercard. O firmie pisaliśmy już wcześniej m.in. w kontekście tokenizacji płatności NFC.

Jak czytamy w informacji prasowej – uPaid w ostatnich miesiącach pozyskał klientów w Brazylii, Indiach, Singapurze i Tajlandii. W sumie rozwiązania spółki obecne są na 20 rynkach. 85% przychodów generowanych jest na rynkach zagranicznych.

Polski fintech odkrywa Amerykę

Fintech właśnie ogłosił, że otwiera oddział w Ameryce Południowej, a konkretnie w Sao Paulo w Brazylii. Przypomnijmy, że Ameryka Południowa też przeżywa boom na fintechy, czego namacalnym dowodem jest olbrzymia popularność Nubanku. Oddziałem w Ameryce Południowej pokieruje Tomasz Kupka.

W 2018 roku członkiem Rady Nadzorczej i jednym ze współwłaścicieli spółki został współzałożyciel i były wiceprezes Zarządu Alior Banku – Cezary Smorszczewski. Spółka planuje wejście na giełdę (IPO) w 2021 roku. W sprawozdaniu finansowym za 2018 rok firma (jeszcze jako sp. z o.o.) wykazała 14 mln zł przychodów i 3,9 mln zł zysku.

/LP