Problemy z logowaniem do GOmobile BGŻ BNP Paribas

0
Łukasz Piechowiak
Łukasz Piechowiak
#BNP Paribas
Opublikowano: 4 lutego 2019 Aktualizacja: 2 maja 2019

Nie możesz się zalogować do GOmobile, czyli aplikacji BGŻ BNP Paribas? Spokojnie, nie tylko ty. Bank poinformował, że dla części użytkowników mogą dziś wystąpić trudności z logowaniem się do aplikacji bankowej.

Bank zapowiedział, że pracuje nad usunięciem awarii. BGŻ BNP Paribas to 7. największy bank w Polsce pod względem liczby klientów – ponad 2,7 mln. Z aplikacji GOmobile, którą uruchomiono w październiku 2017 roku, na koniec września korzystało 2018 roku 127 tysięcy osób.

W listopadzie BGŻ BNP Paribas zapowiedział wiele nowości w swojej aplikacji m.in. wprowadzenie szybkich doładowań telefonu, możliwość zakupu blietów czy opłacenia za parkowanie. Z myślą o obcokrajowcach mieszkających w Polsce bank udostepnił apkę w wersji rosyjskiej i ukraińskiej.

Awarie w bankach to rzecz normalna. Niestety, zdarzają się ona coraz częściej – w 2018 roku było ich ponad 50. Klient w zasadzie nigdy nie zna dnia i godziny, dlatego dla własnego bezpieczeństwa warto się zabezpieczyć i… posiadać drugie konto w banku (lub trochę gotówki).

 


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

przerwa-w-dostepie-do-gomobile-bgz-bnp-paribas