Lodówka Family Hub™ umożliwia użytkownikom zarządzanie kalendarzem, przesyłanie wiadomości, słuchanie muzyki czy tworzenie list zakupów. Z poziomu ekranu Family Board na drzwiach lodówki możemy uzupełnić zapasy żywności, kupić chemię gospodarczą, czy karmę dla naszych pupili.

Rośnie popularność zakupów spożywczych przez Internet. Na taką decyzję ma wpływ całodobowa dostępność sklepów online, duży asortyment, konkurencyjne ceny oraz szybka i niskokosztowa dostawa. Samsung zauważając tę tendencję nawiązał współpracę z internetowym supermarketem Frisco. Dzięki specjalnej aplikacji, użytkownicy lodówek Family Hub™ mogą w prosty sposób zamówić zakupy z dostawą do domu.

Zakupy na ekranie lodówki

– Zakupy internetowe to przede wszystkim duża oszczędność czasu i wygoda. Dziś nie chcemy stać w kolejkach, szukać miejsc parkingowych i jeździć od sklepu do sklepu szukając korzystnych cen oraz odpowiednich produktów. Multimedialna lodówka Samsung Family Hub™ dla wielu rodzin stała się centrum zarządzania domem – teraz urządzenie wyręczy domowników w kolejnych obowiązkach i pozwoli zaoszczędzić czas, który możemy poświęcić dla rodziny. Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia zamówimy zakupy z dostawą do domu i będziemy mieć pewność, że w naszej lodówce niczego nie brakuje – mówi Piotr Stelmachów, Head of Consumer Electronics Division w Samsung Electronics Polska.

Zaletą internetowych zakupów za pośrednictwem aplikacji Frisco jest gwarancja dostawy tego samego dnia (zamówienia złożone do 11:00).

– Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera wśród supermarketów internetowych i jedynego pure playera w Polsce, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych Polaków. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając Polakom zakupy w naszym supermarkecie z ekranu lodówek Family Hub™, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery – podkreśla Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.