Oczywiście jest to częściowo efekt niskiej bazy, ale z drugiej strony pokazuje jak dynamicznie rozwijają się platformy LeaseLink i PragmaGO. Wskazana liczba klientów to osoby, które zarejestrowały się w aplikacji i otrzymały decyzję ratingową.

LeaseLink w natarciu. Coraz lepsze wyniki

Przypomnijmy, że LeaseLink to serwis należący do Pragma, który zajmuje się szeroko rozumianym leasingiem online. Za jego pomocą w kilkanaście minut można przeprowadzić cały proces obsługi klienta – całkowicie online. Zaczynając od wstępnej oferty, poprzez scoring i nadanie ratingu, poprzez przedstawienie oferty, jej akceptacje przez klienta aż po finalizację transakcji.

Jak prezentują się wyniki LeaseLink i PragmaGO w poszczególnych miesiącach? W styczniu było to 1,975 tysięcy klientów, w lutym 1,922 i w marcu 2,619. Do tej pory najlepszym okresem był IV kwartał 2017 roku, w którym pozyskano 5,106 klientów. Przedstawiciele spółki zapewniają, że to dopiero początek, a kolejne miesiąca mają być kolejnym przykładem wzrostów.  Co więcej zarówno LeaseLink, jak i PragmaGO mają stać się bazą do rozszerzenia działalności firmy za granicę.

W tym miejscu warto przypomnieć, że od lutego bieżącego roku za pomocą LeaseLink można kupować przedmioty na Allegro. Bardzo możliwe, że właśnie to przyczyniło się do rekordowego wyniku w marcu. Wspomniane 2,6 tysięcy klientów to o ponad 500 więcej niż najlepszy do tej pory wynik z grudnia 2017. Wtedy odpowiedzialny był za to pewnie okres świąteczny. Więcej o działalności firmy można przeczytać w wywiadzie z Wojciechem Kazimierskim, współzałożycielem i prezesem LeaseLink – Wojciech Kazimierski: trudno o lepszy przykład fintechu niż LeaseLink.