Właściciele firm dostają nowe narzędzie od Revoluta, które pozwoli na lepsze zarządzanie wydatkami służbowymi. Właściciele firm będą mogli łato zaakceptować albo odrzucić wydatki pracownika, a sami pracownicy dostaną wygodne powiadomienia o potrzebie uzupełnienia brakujących informacji o poniesionych kosztach. Ponadto w Revolut for Business pojawiła się możliwość dodawania paragonów i informacji o wydatkach.

Revolut for Business, z którego korzysta 150 tysięcy firm w Europie, oddał w ręce przedsiębiorców nowe narzędzie do zarządzania wydatkami. Fintech chce pomóc firmom uwolnić się od niedogodności związanych z kontrolą i rozliczaniem służbowych wydatków. Intuicyjna funkcja ma za zadanie w jednym miejscu zebrać wszystkie informacje i nie dopuścić do tego, by wydatek ze służbowej karty pozostał nierozliczony.

Nowa funkcja Expense Management do zarządzania służbowymi wydatkami dostępna będzie dla freelancerów i firm korzystających z płatnych planów Revolut for Business. To kolejny krok aby pomóc przedsiębiorcom wejść na ścieżkę szybkiego wzrostu oraz oszczędzić czas i pieniądze, dzięki radykalnie lepszym usługom finansowym dla firm.

sprawdź revolut – dowiedz się więcej

Koniec z przynoszeniem papierowych paragonów

Właściciele firm będą mogli łatwo zaakceptować albo odrzucić wydatki poszczególnych członków zespołu i nie poświęcać na to zbyt wiele czasu. Tradycyjnie, jest to obszar prowadzenia działalności, w którym zdarzają się błędy, trudny do kontrolowania, rozpraszający uwagę i zmuszający do manualnego porównywania danych z kilku narzędzi i źródeł.

Przedsiębiorcy mogą łatwo monitorować wydatki pracowników w czasie rzeczywistym, akceptować je albo odrzucać, synchronizować dane z aplikacją księgową Xero i automatyzować rozliczenia. Kategorie tworzone w Xero, będą widoczne w aplikacji do zarządzania wydatkami Revolut for Business, tak by dane na obu platformach były stale aktualne i zintegrowane.

– Właściciele małych i średnich firm zasługują na technologię, która pozwoli im zwiększyć kontrolę nad finansami. Nie muszą już przechowywać informacji w odosobnionych zbiorach danych. Teraz mogą mieć te same dane o wydatkach służbowych widoczne jednocześnie w aplikacji Revolut i w zapisach księgowych w Xero. Dni, w których musieliśmy kolekcjonować papierowe paragony za służbowy lunch i kawę przechodzą do przeszłości – powiedział Edward Berks, Business Platform Director w Xero.

Firmy, które nie korzystają z Xero, mogą utworzyć swoje własne kategorie w narzędziu Expense Management do zarządzania służbowymi wydatkami i łatwo eksportować informacje o wydatkach do pliku CSV.

Proces został też radykalnie uproszczony z punktu widzenia członków zespołu. Jedyne co muszą zrobić, to wykonać zdjęcie paragonu telefonem, zapisać w aplikacji, a następnie utworzyć nazwę kategorii i dodać krótki opis. Otrzymają także przypomnienia o nierozliczonych lub nieopisanych wydatkach.

Revolut for Business uruchomił niedawno darmowe konta dla freelancerów oraz firm, a także wprowadził zmiany w cenniku i zakresie usług, tak by oferta dla firm była bardziej elastyczna pod kątem bieżących potrzeb firmy. Nowe narzędzie do zarządzania wydatkami służbowymi dostępne jest we wszystkich płatnych planach.

kliknij I zdobądź darmową kartę revolut