Revolut pomoże firmom w zarządzaniu służbowymi wydatkami

Fintek
Fintek
#Revolut
Opublikowano: 19 sierpnia 2019 Aktualizacja: 19 sierpnia 2019

W Revolut for Business pojawiła się możliwość dodawania paragonów. Nowe usługi mają ułatwić zarządzanie służbowymi wydatkami pracowników.

Właściciele firm dostają nowe narzędzie od Revoluta, które pozwoli na lepsze zarządzanie wydatkami służbowymi. Właściciele firm będą mogli łato zaakceptować albo odrzucić wydatki pracownika, a sami pracownicy dostaną wygodne powiadomienia o potrzebie uzupełnienia brakujących informacji o poniesionych kosztach. Ponadto w Revolut for Business pojawiła się możliwość dodawania paragonów i informacji o wydatkach.

Revolut for Business, z którego korzysta 150 tysięcy firm w Europie, oddał w ręce przedsiębiorców nowe narzędzie do zarządzania wydatkami. Fintech chce pomóc firmom uwolnić się od niedogodności związanych z kontrolą i rozliczaniem służbowych wydatków. Intuicyjna funkcja ma za zadanie w jednym miejscu zebrać wszystkie informacje i nie dopuścić do tego, by wydatek ze służbowej karty pozostał nierozliczony.

Nowa funkcja Expense Management do zarządzania służbowymi wydatkami dostępna będzie dla freelancerów i firm korzystających z płatnych planów Revolut for Business. To kolejny krok aby pomóc przedsiębiorcom wejść na ścieżkę szybkiego wzrostu oraz oszczędzić czas i pieniądze, dzięki radykalnie lepszym usługom finansowym dla firm.

sprawdź revolut – dowiedz się więcej

Koniec z przynoszeniem papierowych paragonów

Właściciele firm będą mogli łatwo zaakceptować albo odrzucić wydatki poszczególnych członków zespołu i nie poświęcać na to zbyt wiele czasu. Tradycyjnie, jest to obszar prowadzenia działalności, w którym zdarzają się błędy, trudny do kontrolowania, rozpraszający uwagę i zmuszający do manualnego porównywania danych z kilku narzędzi i źródeł.

Przedsiębiorcy mogą łatwo monitorować wydatki pracowników w czasie rzeczywistym, akceptować je albo odrzucać, synchronizować dane z aplikacją księgową Xero i automatyzować rozliczenia. Kategorie tworzone w Xero, będą widoczne w aplikacji do zarządzania wydatkami Revolut for Business, tak by dane na obu platformach były stale aktualne i zintegrowane.

– Właściciele małych i średnich firm zasługują na technologię, która pozwoli im zwiększyć kontrolę nad finansami. Nie muszą już przechowywać informacji w odosobnionych zbiorach danych. Teraz mogą mieć te same dane o wydatkach służbowych widoczne jednocześnie w aplikacji Revolut i w zapisach księgowych w Xero. Dni, w których musieliśmy kolekcjonować papierowe paragony za służbowy lunch i kawę przechodzą do przeszłości – powiedział Edward Berks, Business Platform Director w Xero.

Firmy, które nie korzystają z Xero, mogą utworzyć swoje własne kategorie w narzędziu Expense Management do zarządzania służbowymi wydatkami i łatwo eksportować informacje o wydatkach do pliku CSV.

Proces został też radykalnie uproszczony z punktu widzenia członków zespołu. Jedyne co muszą zrobić, to wykonać zdjęcie paragonu telefonem, zapisać w aplikacji, a następnie utworzyć nazwę kategorii i dodać krótki opis. Otrzymają także przypomnienia o nierozliczonych lub nieopisanych wydatkach.

Revolut for Business uruchomił niedawno darmowe konta dla freelancerów oraz firm, a także wprowadził zmiany w cenniku i zakresie usług, tak by oferta dla firm była bardziej elastyczna pod kątem bieżących potrzeb firmy. Nowe narzędzie do zarządzania wydatkami służbowymi dostępne jest we wszystkich płatnych planach.

kliknij I zdobądź darmową kartę revolut


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

revolut-pomoze-firmom-w-zarzadzaniu-sluzbowymi-wydatkami