Rozwiązanie działa na zasadzie white label, czyli usługi zewnętrznej, którą można łatwo dostosować do potrzeb podmiotu trzeciego, którym w tym wypadku jest Revolut. Dzięki Decision Tech, które dostarcza rozwiązanie, fintech Revolut będzie mógł oferować klientom, w ramach swojej aplikacji, spersonalizowaną usługę porównania cen np. od dostawców prądu czy gazu.

To ciekawe rozwiązanie fintech – brytyjski klient zobaczy w aplikacji różne oferty, z których będzie mógł łatwo skorzystać. Na razie będzie ona ograniczona do Wielkiej Brytanii – bo po co Polakom lub Hiszpanom porównywarka cen za dostawy prądu w Londynie? Otóż to – by usługa była dostępna także w innych krajach np. w Polsce, fintech będzie prawdopodobnie musiał nawiązać współpracę z różnymi porównywarkami w każdym państwie, ewentualne stworzyć je lub po prostu kupić.

Revolut ma 12 mln klientów

Revolut to jeden z największych fintechów na świecie. Firma ma ponad 12 mln klientów, z tego 1 mln w Polsce. Ponadto posiada licencję bankową m.in. na Litwie. Klienci z Polski obsługiwani są przez podmiot litewski.

Niedawno firma chwaliła się pozyskaniem kolejnych 80 mln USD finansowania. Obecnie wyceniana jest na ponad 5,5 mld USD.

/LP