Podczas rozmowy można m.in. złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, otwarcie limitu w koncie czy ubezpieczenie komunikacyjne. Rozwiązanie dostępne jest nie tylko dla klientów PKO Banku Polskiego – na rozmowę mogą umówić się również osoby zainteresowane ofertą banku.

Umawianie spotkań z doradcą PKO BP jeszcze prostsze

Formularz do umawiania spotkań klient znajdzie wchodząc na stronę główną banku, a następnie przechodząc do zakładki: Placówki i bankomaty lub Kontakt, które znajdują się u dołu strony. Następnie należy zaznaczyć, czy sprawa dotyczy klienta indywidualnego czy firmowego i wybrać temat rozmowy. Są to m.in.: konta, finansowanie, produkty hipoteczne, karty, ubezpieczenia i oszczędności – czytamy w komunikacie PKO BP.

W kolejnej zakładce klient wybiera termin i formę rozmowy – do wyboru jest kontakt telefoniczny i wideorozmowa. Po podaniu podstawowych danych kontaktowych i akceptacji oświadczeń m.in. dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych, należy potwierdzić umówienie rozmowy za pomocą otrzymanego kodu SMS. Na podane w formularzu adres e-mail i numer telefonu klient otrzymuje potwierdzenie spotkania, które zawiera szczegółowe informacje. W przypadku wideorozmowy chwilę przed spotkaniem klient dostaje SMS i email z unikatowym linkiem. Połączenie z doradcą jest szyfrowane.

Od maja 2020 roku klienci firmowi, a od sierpnia również klienci indywidualni mogą korzystać z usługi wideodoradcy, czyli spotkania online z doradcą. Podczas rozmowy mogą oni porozmawiać na temat oferty PKO Banku Polskiego, a osoby będące klientami banku od ręki złożyć wniosek o kartę kredytową czy pożyczkę gotówkową, a także kupią ubezpieczenie.