Aplikacja została stworzona z myślą o posiadaczach ubezpieczenia zdrowotnego Saltus Zdrowie. Jest ona mobilnym odpowiednikiem Portalu Pacjenta. Biorąc pod uwagę rosnącą popularność aplikacji, zmieniające się trendy w użyteczności rozwiązań mobilnych oraz sugestie klientów, Saltus postanowił ją odświeżyć, przy okazji dostosowując ją do najnowszych wymagań systemów Android oraz IOS – czytamy w komunikacie.

Co nowego w aplikacji Saltus Zdrowie?

Dzięki aplikacji Saltus Zdrowie za pomocą czterech kroków można zamówić wizytę lekarską, badania laboratoryjne lub inne usługi dostępne w ramach polisy. Wśród udogodnień znajduje się między innymi geolokalizacja upraszczająca wybór najbliższej placówki medycznej. Dodatkowo ubezpieczony ma wgląd do historii zamówionych i zrealizowanych dotychczas wizyt, a także widok statusu bieżącej obsługi.

Ważną, nową funkcjonalnością aplikacji Saltus jest możliwość przechowywania dokumentacji medycznej (widocznej tylko dla ubezpieczonego) oraz przesyłanie za jej pośrednictwem skierowań na badania. Za pomocą apki użytkownik może również anulować, edytować, jak i ocenić wizytę. Co jeszcze oferuje rozwiązanie medtech?

Zwiększono także bezpieczeństwo modyfikując sposób logowania. Teraz użytkownicy po uruchomieniu aplikacji proszeni są o wpisanie kodu PIN lub sprawdzane są dane biometryczne – rozpoznanie odcisku palca czy twarzy. Oprócz tego uproszczono interfejs aplikacji i ułatwiono wybór poszczególnych świadczeń, m.in. poprzez przeniesienie funkcji „Umów ponownie” do panelu głównego widocznego od razu po zalogowaniu.

Aplikacja jest dostępna zarówno na urządzenia z systemem Android i iOS, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.