Sprzedajemy.pl to jeden z trzech najczęściej odwiedzanych polskich serwisów ogłoszeniowych, który generuje ruch na poziomie 10 mln użytkowników miesięcznie. Jego popularność stale rośnie – w wyniku COVID-19 Polacy coraz chętniej dokonują zakupów w internecie, natomiast firmy, niesprzedające wcześniej online, muszą nauczyć się, jak być w miejscach, do których przenieśli się ich klienci.

– Pandemia COVID-19 znacznie zwiększyła znaczenie rynku e-commerce – to prawdziwy przełom w handlu. Polacy chętniej kupują online, dlatego tym bardziej istotne jest dziś pomaganie firmom, które chcą przenieść sprzedaż do sieci. W związku z przyspieszeniem rozwoju tego sektora, zapewnienie ruchu na stronach sprzedażowych staje się dla przedsiębiorców coraz większym wyzwaniem, co sprawia, że istotne jest inwestowanie w promocję. Nasza współpraca z serwisem Sprzedajemy.pl odpowiada na te wyzwania – mówi Piotr Mieczkowski, Dyrektor Digital SME w Santander Bank Polska.

Nawet 2 tys. zł na promocję

We współpracy z portalem Sprzedajemy.pl, Santander przygotował promocję „Sprzedajemy z premią” dla klientów firmowych. Każdy przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który posiada konto firmowe w banku, wypełni formularz oraz spełni dodatkowe warunki może przystąpić do promocji. Po pozytywnej weryfikacji otrzymuje kod, który po wpisaniu na platformie, zasili konto firmy w Sprzedajemy.pl kwotą 1000 zł na reklamę i pozycjonowanie ogłoszeń w serwisie.

Nowi klienci tej platformy otrzymają kolejne 1000 zł w ramach promocji „Otwórz Sklep” (organizatorem promocji jest Sprzedajemy.pl). Premia ta będzie wypłacana w formie zasilenia konta firmowego w serwisie przez 10 miesięcy po 100 zł.

Dodatkowe fundusze czekają natomiast na nowych klientów Santander Bank Polska jako element „Promocji dla Przedsiębiorców V – 3% zwrotu z transakcji bezgotówkowych kartą”. W jej ramach otrzymają oni 3%, maksymalnie do 150 zł miesięcznie, zwrotu z wykonanych transakcji bezgotówkowych dokonanych za pomocą karty. Promocja dla Przedsiębiorców V dotyczy klientów firmowych, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą oraz spełniają pozostałe warunki przystąpienia do promocji wskazane w regulaminie.

Jak to działa?

Aby móc przystąpić do promocji Sprzedajemy z Premią, przedsiębiorca musi mieć konto firmowe w Santander Bank Polska i wypełnić odpowiedni formularz.

W ramach obecności na Sprzedajemy.pl przedsiębiorcy otrzymują rozwiązania niezbędne do prowadzenia sprzedaży – własną stronę w domenie Sprzedajemy.pl, wbudowane formy promocji, zapewniające zasięg i lepszą widoczność prezentowanych ofert, a także dostęp do narzędzi ułatwiających zarządzanie asortymentem, takich jak masowe eksporty czy statystyki zbiorcze oglądalności.

– Przedsiębiorca nie zapłaci prowizji od sprzedaży, przez co koszty promocji są od początku znane i przewidywalne. Uruchomienie pakietu jest proste i intuicyjne – odbywa się online, bez konieczności podpisywania papierowych umów, a firmy, które podejmują decyzje o aktywacji pakietu po raz pierwszy, otrzymują 3-miesięczny okres próbny – mówi Justyna Cybula, Dyrektor sprzedaży B2B Sprzedajemy.pl.

/Fintek.pl