Odświeżeniu poddanych zostało 320 oddziałów i placówek partnerskich, jego strona internetowa, profile w mediach społecznościowych, bankowość online i punkty obsługujące znajdujące się m.in. w sklepach Media Markt, Saturn i Castorama.

Markę wyróżnia nowe logo: czerwony napis na białym tle. Oddziały Santander Consumer Banku rozpoznamy też po wizerunku Justyny Kowalczyk, ambasadorki marki.

Dwa różne banki

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK) należą do tej samej Grupy Santander, ale działają jako niezależne podmioty. Nowe, białe logo z czerwonym napisem, ma wskazywać część “Consumer Bank” –, która definiuje strategię. Brand Santander Consumer Bank, tak jak dotychczas, będzie skupiać się na kredytach konsumenckich.

Bank ma dla klientów różne rozwiązania finansowe, w tym kredyty gotówkowe, leasingi na nowe i używane samochody, pożyczki na zakup towarów i usług czyli popularne raty, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dostępne są mobilnie oraz poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe, sklepy i punkty usługowe.

Postawienie na nową szatę wizualną nie zmieniło podejścia do klienta. Oferta banku i warunki współpracy z klientami czy partnerami biznesowymi nie zmieniły się, podobnie jak lokalizacje czy adresy oddziałów. Kanały dostępu – tak online, jak i telefoniczne, pozostały takie same.

Wyniki Santander Consumer Banku

Grupa Santander w ciągu ostatnich 12 lat stała się ważnym uczestnikiem polskiego sektora bankowego. Marka Santander pojawiła się na naszym rynku w 2006 roku wraz z rozpoczęciem działalności przez Santander Consumer Bank.

Obecnie z usług banku korzysta dwa miliony Polaków, wielu z nich to lojalni konsumenci marki. Instytucja podaje, że ponad 500 tysięcy klientów to nowi odbiorcy usług Santander Consumer Banku.