Niestety na razie PKO Bank Polski nie zdradza konkretnej daty udostępnienia nowego systemu. Odświeżone iPKO umożliwi klientom dostęp do banku w prosty sposób bez względu na rodzaj urządzenia, z jakiego korzystają (technika RWD). Nowe menu umożliwi szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji. Zaktualizowana wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekiwali możliwości wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach.

Serwis iPKO w nowej odsłonie

Zmiany polegające na dostosowaniu serwisu iPKO do urządzeń o różnej wielkości ekranów są wprowadzane systematycznie od kilku miesięcy. Tym razem odświeżona została strona startowa serwisu. Klienci jeszcze szybciej dotrą do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych.

Oprócz tego, przeprojektowana i uproszczona została nawigacja serwisu – tak, by klient mógł w łatwy sposób dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty banku. Zmiany w iPKO będą w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO.

Po uruchomieniu nowej odsłony iPKO na telefonie komórkowym nie będzie już wyboru pomiędzy pełną i mobilną wersją serwisu – iPKO lajt zostanie wyłączony. Logując się z przeglądarki na telefonie komórkowym klienci będą mogli korzystać z wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (np.: przelewy krajowe, zlecenia stałe czy zmieniać limity na koncie) – czytamy w komunikacie PKO BP.