– W związku pandemią, znacznie przyśpieszył rozwój handlu w sieci. E-commerce jest teraz doceniany nie tylko za wygodę i oszczędność czasu, ale także bezpieczeństwo. Dzięki współpracy z serwisem PayPal, nasi klienci mają do dyspozycji powszechną akceptację w sieci oraz dodatkowe korzyści, tj. odroczony termin spłaty i  korzystne warunki kredytowania – mówi Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.

Współpraca Diners Club i PayPal

PayPal jest akceptowaną metodą płatności m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.

Jeśli karta Diners Club jest połączona z programem lojalnościowym Miles & More, to za transakcje wykonane za pośrednictwem serwisu PayPal można uzyskać dodatkowe mile premiowe.

Kartami Diners Club można płacić w większości sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.

Kilka tygodni temu PayPal rozszerzył swoją współpracę z Cinkciarz.pl, udostępniając płatności między innymi dla użytkowników kart wielowalutowych. Wcześniej płatności PayPal zostały wprowadzone w serwisie Cinkciarz.pl, służącym do wymiany walut.