– Jako Thulium wspieramy firmy w szeroko rozumianej obsłudze klienta. Nasz produkt to system, który pozwala na obsługę klienta w różnych kanałach komunikacji – telefon, mail, czat, chatboty, czy SMS-y. Obecnie jesteśmy w stanie konkurować z największymi firmami w branży na świecie. Oprócz samego systemu dostarczamy też know-how, czyli nie kończymy usługi na tym, że dostarczamy sam produkt – mówi Marek Bartnikowski, prezes zarządu Thulium.

Thulium pomoże zadbać o obsługę klienta

– Na razie zatrudniamy kilkadziesiąt pracowników. Z kolei z naszego oprogramowania korzystają już tysiące osób, a wdrożone jest ono w kilkuset firmach w Polsce. Sprzedajemy głównie oprogramowanie dla firm, które są świadome istoty obsługi klienta w swoich organizacjach. A z tą świadomością nie jest tak dobrze, jak mogłoby się wydawać – komentuje Marek Bartnikowski.

– Firmy istnieją na rynku i obsługują klientów, nie dlatego, że mają świetnie wyszkolone działy obsługi. Po prostu mają klientów, którzy potrzebują usług danego przedsiębiorstwa. Jakość tej obsługi cały czas pozostawia wiele do życzenia. Aczkolwiek trzeba podkreślić, że w ostatnich latach zrobiliśmy bardzo dużo w tym zakresie jako Polska – dodaje.

Z podcastu dowiecie się więcej o usługach, które oferuje Thulium oraz jak poprawić jakość obsługi klienta w swojej firmie.

Z Markiem Bartnikowskim rozmawiał Łukasz Piechowiak. Podcast można znaleźć także na Spotify i Soundcloud.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YouTube: