Porozmawialiśmy przede wszystkim o wykorzystaniu mediów społecznościowych w rozwiązaniach z zakresu marketingu. Czy social media to must have jeśli chodzi o marketing? To zależy.

Social media sprawdzą się tam, gdzie liczą się ludzie

– Możemy spotkać się z różnymi formami marketingu. W niektórych branżach bardziej sprawdzają się media społecznościowe, a w innych ulotki, czy banery. Bez wątpienia da się wykorzystać social media w niemal każdej branży jeśli robimy to dobrze. Mogą one być szczególnie skuteczne jeśli w naszym biznesie liczą się ludzie – zarówno jako partnerzy, czy klienci – mówi Jakub Żuk.

Aby zwiększać zyski za pomocą social mediów warto zacząć od odpowiedzi na pytania co sprzedajemy i komu oraz jakie potrzeby to zaspokaja. Jeśli mówimy o zyskach to chodzi tu przede wszystkim o proces sprzedaży i dalszej obsługi klienta – wyjaśnia nasz gość.

Z Jakubem Żukiem rozmawiał Rafał Tomaszewski. Podcast jest dostępny między innymi na Spotfiy, Soundcloud oraz YouTube.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YT: