Porozmawialiśmy przede wszystkim o wykorzystaniu mediów społecznościowych w rozwiązaniach z zakresu marketingu. Czy social media to must have jeśli chodzi o marketing? To zależy.
Social media sprawdzą się tam, gdzie liczą się ludzie
– Możemy spotkać się z różnymi formami marketingu. W niektórych branżach bardziej sprawdzają się media społecznościowe, a w innych ulotki, czy banery. Bez wątpienia da się wykorzystać social media w niemal każdej branży jeśli robimy to dobrze. Mogą one być szczególnie skuteczne jeśli w naszym biznesie liczą się ludzie – zarówno jako partnerzy, czy klienci – mówi Jakub Żuk.
Aby zwiększać zyski za pomocą social mediów warto zacząć od odpowiedzi na pytania co sprzedajemy i komu oraz jakie potrzeby to zaspokaja. Jeśli mówimy o zyskach to chodzi tu przede wszystkim o proces sprzedaży i dalszej obsługi klienta – wyjaśnia nasz gość.
Z Jakubem Żukiem rozmawiał Rafał Tomaszewski. Podcast jest dostępny między innymi na Spotfiy, Soundcloud oraz YouTube.
Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.
Wersja audio:
Podcast na YT: