17 kwietnia 2018, 09:00:IoT Poland Show - Centrum Targowo-Kongresowe, Marsa 56c, 04-242 Warszawa, Polska

Jak skutecznie zarządzać klubem sportowym?

Rekordowy sezon dla finansów polskich klubów piłkarskich.

Jak ułatwić i usprawnić pracę trenerów oraz oszczędzić ich czas? Jak skutecznie informować zawodników i opiekunów o robionych postępach? sportbm od Blue Media to platforma przydatna dla trenerów, zawodników, rodziców oraz kierownictwa akademii i klubów sportowych.

Platforma sportbm.pl składa się z panelu do zarządzania akademią, interaktywnego kalendarza, usługi powiadomień ułatwiających komunikację między trenerami, zawodnikami i ich opiekunami, a także z serwisu internetowego akademii oraz modułu szkoleniowego. Zaletą platformy jest również to, że umożliwia w prosty i wygodny sposób pobieranie miesięcznych składek oraz całościowe zarządzanie płatnościami.

Czytaj także: Czym jest Smart Contract?

sportbm od Blue Media – pomoże zarządzać klubem sportowym

W zaledwie rok od uruchomienia sportbm, aktywnie korzysta z niej ponad 10 tys. młodych zawodników ze 127 klubów i akademii sportowych z całej Polski. Platformę wdrożyły u siebie zarówno akademie i szkółki klubów piłkarskich, jak również kluby sportowe rozwijające inne dyscypliny sportowe – judo, koszykówka, piłka ręczna, badminton czy pływanie.

Za serwisem stoi firma Blueservices należącą do grupy Blue Media, która od wielu lat zajmuje się wdrożeniami na rynku finansowym i ubezpieczeniowym, a także oferuje dedykowane rozwiązania technologiczne dla klubów i obiektów sportowych.

– Rozumiemy, jak wiele znaczą sportowe emocje i wiemy, jak cenne dla zawodników i ich opiekunów są aktualne informacje o postępach i sukcesach akademii sportowej, z którą współpracują. Nasze rozwiązanie ułatwia wzajemną komunikację na linii kierownictwo akademii – trener – zawodnik – opiekun, oraz upraszcza związane z tym formalności – mówi Michał Mekler, odpowiedzialny za rozwój sportbm w grupie Blue Media.

– Użytkownicy naszej platformy, dostępnej z poziomu każdego urządzania, cenią sobie „lekkość” i intuicyjność naszego systemu, o czym świadczy liczba ponad 10 tys. zawodników, którzy dołączyli do naszej platformy w ciągu zaledwie roku – dodaje.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone