Jak to działa? Zamawiasz mycie pojazdu w aplikacji mobilnej – za jej pośrednictwem dokonywana jest też płatność. Pracownicy podjeżdżają do zaparkowanego pojazdu o określonej godzinie i go myją przy użyciu przenośnego spryskiwacza. W trakcie jednorazowego mycia zużywane jest maksymalnie do 3 litrów wody, a sam proces nie powoduje powstania ścieków, więc nie jest groźny dla środowiska – tak twierdzi UpSteam. Można to porównać do zamawiania jedzenia w aplikacji lub przejazdu z tą różnicą, że w odróżnieniu do dostarczania zakupów jak w Glovo, tutaj oferowana jest usługa.

UpSteam to startup z Estonii założony w 2017 roku obecnie wyceniany na 14 mln EUR. Firma jest obecna w Warszawie od marca 2020 roku. Do tej pory usługa dostępna była dla klientów biznesowych, ale teraz każdy może zamówić „mobilne mycie”. UpSteam proponuje ceny jak w automatycznej myjni – w okresie promocyjny zniżki wynoszą 60% – obecny koszt usługi to 21 zł.

UpSteam2

Oszczędność czasu. Zamów mycie auta jak taksówkę

W informacji prasowej czytamy, że usługa UpSteam pozwala klientom zaoszczędzić nawet do 2 godzin, bo mniej więcej tyle zajmuje samodzielne mycie pojazdu, na które składa się m.in. czas na dojazd, czekanie w kolejce i proces czyszczenia. Od momentu uruchomienia UpSteam w 2017 roku firma umyła już 22 tys. samochodów.

Usługa UpSteam pomaga klientom zaoszczędzić nawet do 2 godziny ich czasu. Tyle mniej więcej zajmuje mycie samochodu po zsumowaniu czasu poświęconego na dojazd, czekanie w kolejce i samą usługę.

/Fintek