Pierwszy etap współpracy ze SwipBox zakłada pojawienie się automatów paczkowych w większych miastach, m.in. w Warszawie, Lublinie, Łodzi, Krakowie, w Aglomeracji Śląskiej, Trójmieście, Elblągu, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Rzeszowie. Docelowo urządzenia mają być dostępne na terenie całego kraju.

Gdy kurier dzwoni, a nikogo nie ma w domu

– Automaty paczkowe to uzupełnienie sieci DPD Pickup i uelastycznienie oferty DPD na ostatniej mili. Pomyślnie przetestowaliśmy urządzenia SwipBox zwiększające efektywność naszej sieci odbiorów i cieszymy się, że mogą już z nich korzystać mieszkańcy największych miast w Polsce – powiedział Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Opcja wyboru dostawy do automatów jest dostępna w sklepach internetowych współpracujących z DPD Polska i zintegrowanych z siecią DPD Pickup. Klienci mają możliwość wskazania jej jako miejsca dostawy lub przekierowania przesyłki na przykład podczas nieobecności w domu.

DPD Polska, która rozpoczęła swoją działalność w 1991 r. jako Masterlink, sukcesywnie rozwija się, rozbudowując swoją infrastrukturę, powiększając flotę i budując ofertę dla firm i klientów indywidualnych. Dziś DPD Polska jest rynkowym liderem z udziałem sięgającym 25%. SwipBox jest obecny na polskim rynku od 2018 r. Duński producent i operator automatów dysponuje własnym zapleczem programistycznym, dostarczając rozwiązania sprzętowe oraz software’owe w ponad 60 krajach na całym świecie.

/Fintek.pl