Dzięki współpracy T-Mobile i KIR, usługa mojeID umożliwiająca weryfikację tożsamości w sposób całkowicie zdalny, została wdrożona w branży telekomunikacyjnej. To kolejny sektor – po energetycznym, medycznym i ubezpieczeniowym – który stawia na cyfrową identyfikację klientów. T-Mobile i KIR zapowiadają dalsze rozszerzanie współpracy.

mojeID dostępne w branży telekomunikacyjnej

Heyah to marka należąca do T-Mobile Polska. W lipcu tego roku firma uruchomiła subskrypcyjną wersję oferty – Heyah 01, oferując klientom korzystanie z usług co drugi miesiąc za darmo. To jedyne takie rozwiązanie w Polsce. Wprowadzenie mojeID w procesie zakupu oferty Heyah 01 to jeszcze większa wygoda dla klientów. Pozwala na potwierdzenie tożsamości online w sklepie internetowym Heyah i  wygodniejszy sposób odbioru karty SIM, np. w paczkomacie.

– Dzięki współpracy KIR i T-Mobile, teraz także klienci branży telekomunikacyjnej będą mogli skorzystać z wygody zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą mojeID. To rozwiązanie eliminuje konieczność wizyty w salonie czy kontaktu z kurierem, przy zachowaniu wymogów „Ustawy Prawo Telekomunikacyjne”. Ostatnie miesiące pokazały jak ważna – i dla klientów i dla usługodawców – jest możliwość efektywnego funkcjonowania online – mówi Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.

Wcześniej usługę mojeID wdrożyły takie firmy jak PKO Ubezpieczenia, PGNiG, PZU, Open Life, Diners Club Polska, Totalizator Sportowy, Nationale Nederlanden, czy Medicover Polska.

/RT