24 sierpnia 2017, 09:00:Ustawa o Kredycie Hipotecznym - Nowe Wymagania Kwalifikacyjne 2017! - Warszawa

Topowi globalni influencerzy na europejskim Marketing Automation Congress

SALESmanago, jedna z największych firm specjalizujących się w automatyzacji marketingu, 9 stycznia 2017 w Krakowie organizuje Marketing Automation Congress. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy w marketingu, dzisiejsze funkcjonalności i ich zastosowanie, a także efektywne strategie marketingowe.

MAC 2017 zgromadzi światowej sławy specjalistów Digital Marketingu, takich jak Jeff Bullas (Top Digital Influencer), który opowie o trzech filarach sukcesu w Digital Marketingu czy Michael Brenner (Top B2B Marketer, współautor bestsellera “The Content Formula”), który zdradzi publiczności jak zostać zauważonym dzięki działaniom marketingowym. Kolejna prelegentka – Tara Hunt (najbardziej wpływowa kobieta w świecie technologii według magazynu Fast Company) opowie o sile personalizacji oraz o tym jak przekaz video może odmienić sprzedaż online. Mathew Sweezey (autorytet świata marketingu i innowacji) z kolei przybliży uczestnikom jak w dzisiejszych czasach postrzegany jest biznes i w jaki sposób wpływa to na zmianę roli działu marketingu w firmach.

Oprócz głównych mówców, swoje przemyślenia zaprezentuje również 9 ekspertów z obszaru marketingu z całej Europy. Prelegenci podczas wydarzenia nie tylko zainspirują uczestników, ale również rozwieją ich wątpliwości podczas networkingu. Co więcej, zebrani będą mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, poznania nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz wymiany doświadczeń z kolegami z różnych stron świata.

Zapraszamy do rejestracji na kongres oraz do zapoznania się z dalszymi informacjami na stronie:

http://marketingautomationcongress.com

O SALESmanago

Źródło: http://marketingautomationcongress.com
Źródło:
http://marketingautomationcongress.com

SALESmanago to pierwsza polska platforma Marketing Automation, wykorzystywana dzisiaj przez 5000 firm na całym świecie, które zarządzają bazami ponad 200 milionów klientów. Wdrażając rozwiązania real-time marketingu oraz analizę behawioralną aplikacji mobilnych, SALESmanago umożliwia klientom  personalizację przekazu we wszystkich kanałach m.in. przez email marketing, dynamiczne treści na stronie WWW, social media oraz marketing mobilny. Główna siedziba SALESmanago znajduje się w Krakowie i posiada biura i spółki zależne w Nowym Jorku, Londynie i Bangalore. Spółka zatrudnia dzisiaj ponad 200 osób.

[informacja prasowa]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone