Otwarcie placówek zbiega się w czasie ze startem wielu wydarzeń sportowych – między innymi niemieckiej Bundesligi czy – wkrótce – polskiej Ekstraklasy. W związku z tym Totolotek przygotował dla swoich klientów także tych składających zakłady online szereg promocji – miedzy innymi „Lucky Loser” polegająca na przyznaniu bonusu tym graczom, których kupony okażą się przegrane. Do wygrania jest bonus w wysokości 25 PLN. Osoby składające zakłady w punktach stacjonarnych otrzymają także specjalne kody promocyjne na miejscu – czytamy w komunikacie.

Nowości w ofercie Totolotka

Ponad 100 punktów stacjonarnych Totolotka, w których można składać zakłady, zostało przystosowanych do funkcjonowania w warunkach stanu epidemii. W punktach zamontowano specjalne pleksi zabezpieczające, pracowników wyposażono w maski i rękawiczki jednorazowe, dostępne one są także dla klientów. Wprowadzono ograniczenia liczby osób przebywających w punkcie w jednym czasie oraz obligatoryjną dezynfekcję terminali do składania zakładów po każdym skorzystaniu przez klienta.

Nowością w ofercie Totolotka są rozgrywki VR – futbol w technologii VR zapewniający kibicom szansę na ukończenie bieżącego sezonu piłkarskiego. Mecze można znaleźć w zakładce piłka nożna, wyszukując konkretnej ligi. Rozgrywki wirtualnej rzeczywistości (zarówno ligi, jak i drużyny) oznaczone są skrótem VR. Spotkania rozgrywane są przez pełne 90 minut, fani mogą stawiać na swoje ulubione drużyny, analizować mecze i tabele ligowe. W ofercie znajdują się: Liga Mistrzów, liga hiszpańska, angielska, niemiecka, włoska, francuska, rosyjska, grecka, turecka, holenderska, portugalska, austriacka.

W związku z przejęciem przez niemiecką grupę Gauselmann, Totolotek przeszedł rebranding oraz zmiany systemów sprzedaży online i w punktach naziemnych. Punkty sprzedaży przechodzą sukcesywnie gruntowy remont i są wyposażane w nowoczesną technologię. W każdym z nich znajdą się terminale bukmacherskie oraz całkowicie nowy wystrój i funkcjonalności systemu dla klientów – wyjaśnia firma w komunikacie.