Teraz klient, który ma aktywną mobilną autoryzację, zatwierdzi część transakcji zlecanych w oddziale telefonem. Wystarczy, że zaloguje się do aplikacji mobilnej i kliknie opcję Zatwierdź na ekranie ze szczegółami transakcji. W aplikacji znajdzie też historię wszystkich autoryzacji. Podobne rozwiązanie udostępnił niedawno także Bank Pekao.

Zatwierdzanie transakcji zlecanych w oddziale Autoryzacją Mobilną

Obecnie klienci mogą zatwierdzać w nowy sposób zlecane w oddziale przelewy krajowe, zagraniczne, wpłaty i wypłaty gotówki oraz doładowanie telefonu na kartę. Bank planuje jednak stopniowo wdrażać to rozwiązanie w kolejnych procesach sprzedażowych i operacyjnych z udziałem klienta.

– Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać Hasło SMS. Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach – mówi Antonio Pinto, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji.