Funkcja “Pick-Up” to dodatkowe korzyści dla użytkowników, między innymi: brak opłat za dostawę oraz możliwość odbioru zamówienia w przerwie na lunch czy w drodze powrotnej do domu, bez potrzeby oczekiwania na danie. Warszawa pilotażowo dołączyła do innych europejskich miast, w których usługa już działa – Londynu, Paryża oraz Sztokholmu.

Warto przypomnieć, że podobną funkcję wprowadziło także Pyszne.pl – i to już w 2017 roku.

Uber Eats i funkcja „Pick-Up”

Rozwiązanie “Pick-Up” zadebiutowało na początku 2019 roku w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj z możliwości odbioru osobistego dań mają okazję korzystać klienci ponad 1000 restauracji, między innymi w Austin, San Diego, Dallas i Phoenix. Po udanym debiucie w USA, pierwszymi miastami w Europie, które zdecydowały się w marcu br. na wprowadzenie opcji “Pick-Up”, były Londyn i Paryż. Dzisiaj tą możliwość daje ponad 2000 brytyjskich i francuskich restauracji. Warszawa jest kolejnym miastem, które przetestuje nowe rozwiązanie na platformie Uber Eats.

W trakcie składania zamówienia w aplikacji Uber Eats należy wybrać opcję dostawy, oznaczoną jako “Odbiór osobisty”. Po złożeniu zamówienia użytkownik będzie mógł zobaczyć, po jakim czasie będzie gotowe jego zamówienie i udać się po odbiór. Aplikacja będzie również pokazywać, jak daleko od użytkownika znajdują się restauracje oferujące nową usługę.

Dzisiaj Uber Eats współpracuje z ponad 2000 restauracji, w 10 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Łodzi, Katowicach i Lublinie.