mojeID narzędzie do potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Usługa umożliwia zdalne uwierzytelnienie klienta w procesach, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w placówce firmy lub wysyłania dokumentów kurierem. Udostępnienie mojeID przez Ultimo umożliwi klientom wygodną rejestrację w portalu eUltimo.pl.

mojeID dostępne w Ultimo

Weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem mojeID odbywa się poprzez systemy bankowości elektronicznej, w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez podmiot zaufany, jakim jest np. bank.

– Coraz więcej naszych klientów ceni sobie możliwość kontaktu w kanałach online. W Ultimo dajemy klientom możliwość wyboru sposobu porozumienia, w tym uzgodnienia spłaty zadłużenia przez internet. Dzięki temu klienci mogą zarządzać swoim zadłużeniem bez konieczności kontaktu telefonicznego z  doradcą. Udostępnienie możliwości potwierdzenia tożsamości poprzez mojeID jest kolejnym etapem rozwoju naszych usług – mówi Damian Bednarski, Dyrektor Zarządzający Windykacją Polubowną w  Ultimo.

Usługa mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości u usługodawców z wielu różnych branż – m.in. ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, finansowej, energetycznej. mojeID zostało wdrożone także dla klientów lotto.pl, dzięki czemu klienci nie muszą już przesyłać skanu dowodu osobistego.