Rozwiązanie cieszy się popularnością wśród agentów, z uwagi na bezpieczeństwo oraz automatyzację procesu płatności za polisę ubezpieczeniową. Płatność terminalowa oraz płatność BLIK, które oferuje UniPay, są idealnym rozwiązaniem w przypadku zdalnej sprzedaży polis, która w okolicznościach pandemicznych stała się powszechnie stosowana – czytamy w komunikacie.

Ruszają płatności UniPay od insurtechu Unilink

Dzięki UniPay agenci mają nie ponosić dodatkowych kosztów transakcji, a klienci zyskują szybki sposób opłacenia polisy. Pieniądze od razu trafiają do właściwego towarzystwa ubezpieczeniowego i ochrona zostaje aktywowana. Płatności można dokonać kartą płatniczą lub BLIKIEM.

W komunikacie Unilink pochwalił się także innym osiągnięciami z 2021 roku. Firma ma już prawie 1 tys. placówek w Polsce pod własnym logo oraz dokonała akwizycji multiagencji działającej w Rumunii i Mołdawii. W sumie grupa Unilink jest obecna na czterech rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Mołdawii.

Ważnym krokiem było także wprowadzenie na rynek polski insurtechu Wefox, oferującego ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe. Unilink połączył również siły z debiutującym nad Wisłą Trasti, korzystającym z licencji słoweńskiego Triglav, poszerzając tym samym ofertę w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych.

– Za nami pracowity rok, który stał pod znakiem strategicznych ekspansji zagranicznych oraz rozwoju naszej sieci agentów w Polsce. Równie ważne było dla nas włączenie nowych towarzystw oraz poszerzenie oferty produktów ubezpieczeniowych. Wprowadziliśmy nowe rozwiązania technologiczne, a także nawiązaliśmy wiele perspektywicznych partnerstw – mówi Aleksandra Friedel, członek zarządu Unilink.

Aleksandra Friedel była pierwszym gościem podcastu z cyklu My Business Angel Way, realizowanego wspólnie przez Fintek.pl i Cobin Angels. Porozmawialiśmy między innymi o strategii inwestycyjnej oraz o tym kto i dlaczego decyduje się na zostanie aniołem biznesu.