Ogólnopolska kampania obejmuje telewizyjne spoty reklamowe oraz zasięgowe działania w internecie i w mediach społecznościowych. Kampanii będzie towarzyszyła świąteczna loteria zorganizowana z siecią sklepów Lidl.

Rusza świąteczna kampania Visa

– W ramach kampanii świątecznej chcemy w przyjemny sposób przypomnieć konsumentom, że Visa mogą płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie na wiele sposobów, niemal w każdej sytuacji, niezależnie od tego gdzie kupują prezenty i produkty na wigilijny stół – czy to w małym lokalnym sklepiku czy w sieci. Dodatkowo, dzięki płatnościom Visa w internecie, mogą kupować nie wychodząc z domu i bez konieczności płacenia gotówką kurierowi przy odbiorze. Naszym celem jest, aby Visa można było płacić w jak największej liczbie miejsc, czy to w sklepach stacjonarnych, czy online. Cieszymy się, że Polacy są otwarci na innowacyjne metody transakcji, na przykład smartfonem czy płacąc Visa w sklepach internetowych – mówi Katarzyna Jezierska, dyrektorka marketingu Visa na Europę Środkowo-Wschodnią.

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym w każdym terminalu można zapłacić zbliżeniowo. Według danych Visa, w Polsce działa już ponad milion terminali płatniczych obsługujących tego typu transakcje. Po podniesieniu limitu dla płatności zbliżeniowych bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN, średnia kwota zakupów w transakcjach zbliżeniowych w Polsce wzrosła o ponad 10% w okresie kwiecień 2020 – czerwiec 2020. Polacy coraz chętniej używają też kart Visa w internecie. W czerwcu br.  liczba transakcji w e-handlu z wykorzystaniem kart Visa wzrosła o 30% w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej.

Loteria świąteczna w Lidlu wspólnie z Visa

Kampania świąteczna Visa potrwa do 27 grudnia 2020 r. Na jej potrzeby przygotowano 15 i 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszą mu działania w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Kampanię wspiera świąteczna loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami, zachęcająca do płacenia Visa w sieci sklepów Lidl. Uczestnicy loterii będą mieli możliwość wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 000 zł każdy oraz dwanaście pakietów, każdy o wartości 1 000 zł. Aby wziąć udział w loterii wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrować ją na stronie www.lidl.pl/visa. Następnie, przy użyciu aplikacji Lidl Pay, należy zapłacić za zakupy w sklepie Lidl. Im częściej skorzystamy z tej formy płatności, tym większe mamy szanse na wygranie cennych nagród.

Loteria potrwa od 30 listopada do 24 grudnia 2020 r. i zostanie zwieńczona ogłoszeniem  zwycięzców. Będzie ona wspierana emisją 15-sekundowego spotu telewizyjnego oraz działaniami w internecie i w mediach społecznościowych.