W ciągu ostatnich 12 miesięcy klienci umówili za pośrednictwem systemu Booksy 1744 wizyt w Alior Banku. Niemal trzy czwarte z nich zainicjowanych zostało przez osoby już korzystające z usług banku, podczas gdy pozostała grupa to nowi lub nieaktywni wcześniej klienci.

Alior Bank rozszerza współpracę z Booksy

Do tej pory usługa cieszyła się dużym zainteresowaniem szczególnie użytkowników indywidualnych, którzy odpowiadają za 80 proc. spotkań umówionych przez platformę. Co trzeci produkt założony podczas wizyty zarezerwowanej przez Booksy to ROR, na drugim miejscu znajduje się rachunek Kantoru Walutowego, a podium zamyka konto oszczędnościowe.

Dotychczas usługa testowana była w oddziałach własnych znajdujących się w Krakowie, Warszawie Wrocławiu oraz Szczecinie i spotkała się z pozytywnym odbiorem. NPS tych placówek w trakcie trwania pilotażu wzrósł do 82 proc. Teraz z rozwiązania skorzystać mogą mieszkańcy aż 104 miast, gdzie łącznie znajduje się 176 placówek własnych Alior Banku.

Zarówno klienci indywidualni, jak i mikroprzedsiębiorcy mogą umawiać się na wizytę w banku, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne.