Bank Pekao S.A. przy okazji prezentacji swojej nowej strategii, zapowiedział, że rozszerzy współpracę z PZU SA. Klientom, którzy posiadają konto osobiste i korzystają z bankowości elektronicznej, Bank Pekao udostępnił ubezpieczenie „Bezpieczna podróż” przygotowane przez PZU. Produkt można kupić zdalnie, dla siebie i osób, z którymi klient wybiera się w podróż. Umowę można zawrzeć nie później niż dwie godziny rozpoczęciem podróży.

Zakup ubezpieczenia w dniu wyjazdu

– Wdrożenie ubezpieczenia turystycznego „Bezpieczna podróż” to jeden z pierwszych kroków w kierunku realizacji założeń nowej Strategii Banku Pekao na lata 2021-2024 oraz efekt rozszerzenia współpracy w ramach Grupy PZU. Ambicją banku jest rozwój oferty ubezpieczeń tzw. stand alone w kanałach zdalnych. Widzimy wzrost liczby klientów, korzystających z bankowości mobilnej, dlatego udostępniliśmy w Pekao24 oraz aplikacji PeoPay nasz pierwszy produkt ubezpieczeniowy – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes zarządu Banku Pekao S.A. nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

„Bezpieczna podróż” to gwarancja ochrony podczas zorganizowanej wycieczki po Polsce lub w trakcie podróży zagranicznej na własną rękę, bądź z biurem podróży. Ubezpieczenie jest dostępne w kilku wariantach do wyboru. Klient może też dopasować zakresu i sumy ubezpieczenia w wariancie edytowalnym.

Oferta obejmuje m.in. ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance, następstwa nieszczęśliwych wypadków, OC w życiu prywatnym. Można też rozszerzyć ochronę o dodatkowe opcje np. ubezpieczyć bagaż podróżny, assistance komunikacyjne, Pakiet Sport bądź dokupić ubezpieczenie na wypadek rezygnacji albo skrócenia zorganizowanej imprezy turystycznej. Jeśli podróż zagraniczna trwa nie dłużej niż 30 dni, PZU zapewnia ochronę na wypadek nagłego zachorowania na COVID-19.