– Od momentu debiutu niemal co miesiąc dodawaliśmy do aplikacji nową funkcjonalność. Jeszcze w tym roku nasi klienci zyskają możliwość rozłożenia większego zakupu na raty przez aplikację w dowolnym momencie po dokonaniu zakupu. To unikalne rozwiązanie w Polsce i Europie i bardzo wygodne narzędzie, pomagające zarządzać płynnością domowego budżetu. Wierzę, że będzie szczególnie przydatne w czasach COVID-19. Pracujemy też nad wdrożeniem płatności Apple Pay – mówi Michal Smida, CEO i założyciel Twisto.

Twisto prezentuje najnowsze dane

Twisto oferuje klientom bezpłatny limit kredytowy do 45 dni i możliwości przesunięcia płatności na kolejny okres rozliczeniowy przez aplikację oraz atrakcyjny kurs wymiany walut bez opłat i prowizji. Oprócz tego klienci korzystają z funkcji Split, czyli łatwego podziału rachunku na kilka osób, Google Pay, cashback w ponad 850 sklepach i kategoryzacji wydatków.

Niedawno fintech jako pierwszy w Europie Środkowej otrzymał od Mastercard certyfikat Digital First, który umożliwia oferowanie klientom karty wirtualnej bez konieczności uprzedniego zamówienia karty plastikowej. Dzięki temu użytkownik może ruszać na zakupy od razu po zakończeniu rejestracji i przyznaniu limitu kredytowego. Twisto zobowiązało się do całkowitej rezygnacji z wydawania kart plastikowych do końca 2024 r.

W ostatnim czasie zmienił się także profil klienta Twisto. Od początku roku udział kobiet w portfelu klientów wzrósł z 43 do 66 proc. Jednocześnie w okresie od stycznia do kwietnia średni przyznawany limit kredytowy wzrósł o 33 proc. Klient Twisto w Polsce ma średnio 33 lata i 820 EUR miesięcznego przychodu. Dokonuje z Twisto około 11 transakcji w miesiącu. Ponad 70 proc. użytkowników aplikacji ma wykształcenie wyższe lub średnie.