Do zapłaty w sklepie za pomocą odroczonej płatności, użytkownik może użyć aplikacji mobilnej Klarny, gdzie generuje jednorazową kartę wirtualną, a następnie może ją dodać do portfela cyfrowego (np. Google Pay). Oznacza to, że Klarną w USA można zapłacić w każdym sklepie, który akceptuje płatności zbliżeniowe. Płatność Klarny można rozbić na 4 raty.

Czemu nie przenieść oczekiwanych przez klientów usług do offline?

W czasie świąt, wakacji czy innych okoliczności, konsumenci wychodzą z domów i jadą do galerii zrobić zakupy jak za starych dobrych czasów. Z raportu Klarny wynika, że ponad połowa klientów uważa, że doznania zakupowe w okresach świątecznych są wyższe w tradycyjnych sklepach. Problem w tym, że co do zasady w sklepie stacjonarnym można zapłacić kartą lub gotówką.

W offline liczba dostępnych metod płatności jest znacznie uboższa niż w online. Klarna (nie tylko) dostrzega tę lukę – klienci co do zasady powinni mieć możliwość dokonania płatności tak jak chcą, niezależnie czy jest to sklep internetowy czy stacjonarny.

W Polsce podobne rozwiązanie oferuje Twisto, które również posiada aplikację mobilną z kartą, którą można dodać do portfela cyfrowego, a następnie zapłacić nią w sklepie stacjonarnym.

/LP