23 listopada 2017, 09:00:IT w Administracji GigaCon - Hotel Courtyard, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska

Własna działalność w branży finansowej – jak zwiększyć sprzedaż?

Własna działalność w branży finansowej - jak zwiększyć sprzedaż?

Sprzedaż produktów finansowych przez mobilnego doradcę czy też pośrednika finansowego klientowi indywidualnemu lub firmie jest w dużej mierze oparta na wypracowanym zaufaniu i wiarygodności. Aby móc szybciej i lepiej zrealizować ten cel, część przedstawicieli branży sięga po model biznesowy oparty na współpracy z doświadczonym i renomowanym integratorem bankowym.

Na polskim rynku pośrednictwa finansowego funkcjonuje kilku integratorów bankowych. Integratorzy z jednej strony współpracują z bankami, z drugiej z  pośrednikami finansowymi w zakresie sprzedaży  kredytów i pożyczek oferowanych przez banki. Jakie wsparcie otrzymują w takim modelu partnerzy?

Czytaj także: Implementacja PSD II – pierwsze uwagi do projektu ustawy o usługach płatniczych

Portfel produktów i wsparcie sprzedaży

Integrator nie tyko udostępnia partnerowi kompletny portfel produktów finansowych: od kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych po hipoteczne od największych banków w Polsce, ale także wspiera go w analizie klienta i doborze odpowiedniej oferty.

– Towarzyszymy naszym partnerom od początku do końca procesu sprzedażowego. Dbamy też o podnoszenie ich kompetencji, dlatego organizujemy szkolenia sprzedażowe i produktowe, podczas których dzielimy się naszą wiedzą, którą zdobyliśmy funkcjonując wiele lat w branży – podkreśla Leszek Greń, prezes Zarządu firmy FinUp, zajmującej się sprzedażą usług finansowych.

Współpracując z integratorem pośrednik finansowy może skupić się na wykonywanej pracy i wynikach oraz korzystać z know how integratora, zachowując przy tym swoją niezależność i autonomię swojego biznesu.

– Startując w biznesie pośrednictwa finansowego trzeba się  przygotować na negocjacje współpracy z poszczególnymi bankami, mieć dostęp do technicznych narzędzi niezbędnych do pracy, w tym aplikacji kredytowych, programów motywacyjnych i co ważne dysponować kontaktami biznesowymi.  Zgromadzenie tego zabiera czas i pieniądze. Pomoc doświadczonego i wypróbowanego  integratora pozwala zaoszczędzić oba, a co więcej może się  przyczynić, że pośrednik będzie krok dalej niż konkurencja – tłumaczy  Ryszard Korzonek, prezes firmy Fintegra, integratora współpracującego z bankami oraz pośrednikami finansowymi.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone