24 września 2018, 09:00:VI Polski Kongres Przedsiębiorczości - Poznań

Wracaj do zdrowia z LINK4

Nowa oferta od LINK4

LINK4 – jeden z bardziej innowacyjnych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, wychodzi do klientów z nowymi ofertami. Prowadzi wiele działań w sektorze fintech, a jednym z nich jest telematyczny program Kasa Wraca, w których kierowcy nagradzani są za styl jazdy oraz najnowszy program Wracaj do zdrowia. Co jeszcze oferuje firma zmotoryzowanym klientom?

Tylko w 2016 roku doszło w Polsce do ok. 2,5 mln zdarzeń komunikacyjnych w Polsce. W wypadkach drogowych rannych zostało ponad 40 tys. osób, a aż 45% ofiar wypadków ma zaburzenia pourazowe. LINK4 chce zmienić te statystyki i wychodzi z nowym programem.

Czytaj także: Nationale-Nederlanden wprowadza do oferty ubezpieczenie turystyczne

Nowa oferta Wracaj do zdrowia

Wraz z PZU przygotowuje pakiet zdrowotny w postaci dodatkowego ubezpieczenie do polisy komunikacyjnej od następstw nieszczęśliwych wypadków. Już od jutra (14 marca) klienci LINK4 będą mogli skorzystać z usługi Wracaj do zdrowia.

– Dzięki tej ofercie możemy zwiększyć poczucie bezpieczeństwa klientów i pomóc im odzyskać sprawność ruchową po wypadku komunikacyjnym – tłumaczy Agata Ambroziak-Rogulska, Dyrektor Departamentu ds. Produktu i Underwitingu.

Ubezpiecznie „Wracaj do zdrowia” obejmuje organizację oraz pokrycie przez LINK4 kosztów najważniejszych świadczeń zdrowotnych, w ponad 2 tys. placówek medycznych na terenie całego kraju. Czas oczekiwania na konsultację u specjalisty wynosi do pięciu dni roboczych.

Czytaj także: Ubezpieczenia komunikacyjne w aplikacji BZWBK24

Zbliża się wiosna – ubezpiecz swój rower!

Na ulicach można już zauważyć pojawienie się miejskich (i nie tylko) rowerów. Pogoda sprzyja do wyjścia na dwór, lecz nie jest to pozbawione ryzyka. Rowerzyści narażeni są nie tylko na niebezpieczne zachowanie kierowców, pojawiających się znikąd pieszych ale też na kradzież swojego jednośladu. Zagrożeń tych nie można przewidzieć, ale można się przed nimi uchronić. I tu pojawia się kolejna oferta LINK4.

W LINK4 rowerzyści mogą skorzystać z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej, czyli tzw. rowerowego NNW i OC. Polisa OC pozwala zabezpieczyć siebie na wypadek wyrządzenia szkód osobowych lub rzeczowych innym uczestnikom zdarzenia podczas jazdy rowerem.

Czytaj także: LINK4 też stawia na telematykę

Metoda kija czy marchewki?

W kwietniu tego roku minie rok od wprowadzenia programu Kasa Wraca i już dziś jest pewne, że firma chce go kontynuować. Planowany jest dalszy rozwój programu i wdrożenie nowych funkcjonalności w dotychczasowej formule aplikacyjnej. Prowadzone są analizy telematycznych kierowców, by wkrótce znów wykonać ocenę modeli ryzyka w programie.

Fintechowe rozwiązania

LINK4 skupia się na innowacyjncyh rozwiązaniach w relacjach z klientami. Nie tylko na etapie sprzedażowym produktu, ale również później, gdy dojdzie do zdarzenia, w procesie likwidacji szkody. Klient ma możliwość zakupu ubezpieczenia przez Messengera, na którym wdrożony został chatbot. Dzięki temu rozwiązaniu klient samodzielnie może przechodzić przez pierwsze pytania i dopiero na etapie potwierdzenia oferty i płatności połączony zostaje z konsultantem.

Kolejnym fintechowym rozwiązaniem LINK4 jest tzw. uproszczona ścieżka likwidacyjna. Poszkodowany otrzymuje link do storny, na której może załadować zdjęcia ze zdarzenia, opisać strefy uszkodzenia i po chwili otrzymuje propozycję kosztorysową. Jeśli klient się na nią zgodzi – pieniądze może uzyskać już następnego dnia.

W ubiegłym roku LINK4 uruchomił platformę ISS – Internetowy Status Szkody, za pośrednictwem której klienci posiadający ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC mogą pobrać lub uzupełnić dokumentację szkodą, która jest zintegrowana z teczką szkody. Z platformy korzysta już 30% poszkodowanych i generują oni ok. 7,5 tysiąca logować miesięcznie.

Czytaj także: Chcą być konkurencją dla Revoluta. Startuje IgoriaCard

2018 rokiem rozwoju firmy

LINK4 stale rozwija wszystkie działania, a w 2018 roku planuje uzupełnić je o nowe funkcjonalności, dzięki którym kontakt dla klientów będzie jeszcze bardziej intuicyjny i łatwiejszy. Ponadto, fintechowe rozwiązania wprowadzane są również w działaniach back-office’owych firmy. Automatyzacja ma sprawić, że wybrane procesy będą przebiegać szybciej i sprawniej. LINK4 korzysta z robota, który automatycznie wysyła zlecenia oględzin z zewnątrz, a kolejne roboty są w przygotowaniu.

Czytaj także: Wysoki udział fintechów w finansowaniu hipotek w USA