Kongres zainauguruje dyskusja poświęcona perspektywie w jakiej branża fintech i insurtech funkcjonować będzie do 2030 roku. Myśl przewodnia, która będzie towarzyszyła FinTech & InsurTech Digital Congress to Create Value in the fintech industry.
Eksperci odpowiedzą na pytanie jak wycenić wartość i jak budować tę wartość w biznesie oraz czy embedded finance staną się nową ewolucją, a łączenie tradycyjnych usług finansowych z innymi usługami niefinansowymi stanie się nowym sposobem na pozyskanie większej liczby klientów?
Przeanalizowany zostanie również nowy trend skierowany do cyfrowego klienta, czyli Banking-as-a-service. Poruszone zostaną kwestie związane z partnerstwami i możliwościami współpracy z Big-Techami oraz ich rolą w ekosystemie finansowym. Eksperci i praktycy podczas inspirujących debat i casów przedstawią jak technologia wpływa na biznes i gdzie ją wykorzystać, aby dopasować się do realiów biznesowych w nowej rzeczywistości.
Płatności elektroniczne, insurtech i przyśpieszenie cyfrowe
Kolejne bloki tematyczne poświęcone zostaną technologii paymentowej, dynamicznemu wzrostowi płatności elektronicznych, zwiększeniu konkurencyjności i innowacyjności w sektorze finansowym oraz analizie aktualnych trendów, procesów rynkowych i wyzwań dla biznesu. Nie zabraknie również tematów związanych z technologicznym wsparciem w prowadzeniu biznesu dla SME, okaże się też na czym ma polegać ewolucja branży pożyczkowej i jaki będzie jej next step w nowych realiach rynkowych.
Drugi dzień kongresu będzie kontynuacją tematów związanych z trendami biznesowymi i budowaniem wartości. Tym razem eksperci zajmą rozpoczną od Customer Value i zajmą się kwestią automatyzacji procesów i transformacji organizacji w prokliencką.
Eksperci podejmą dyskusję na temat cyfrowego kroku w przyszłość branży insurance i spróbują odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób przyspieszenie cyfrowe i zmiany w procesach wpłynęły na branżę. Przeanalizują zagadnienie Embedded insurance i przykłady modeli biznesowych z rozwiązaniami fintechowymi. Pojawią się również ważne w obecnej rzeczywistości tematy telemedyczne związane z innowacjami, automatyzacją i rozwojem technologii telemedycznych a także diagnozowaniem, które zwiększa nasze bezpieczeństwo.
Część dyskusji zostanie poświęcona tematyce open bankingu w kontekście szerszego spojrzenia na przyszłość sektora usług finansowych oraz zagadnieniom związanym z HR w czasie i po pandemii, oraz nowym wyzwaniom jakie wymusiła na nas praca online. Nie zabraknie również tematu związanego z Venture Capital i tego w co warto inwestować i czy ofensywne skalowanie nadal jest wiodącą wizją większości spółek z technologicznych.
Prelegenci 9. FinTech & 8. InsurTech Digital Congress
W roli prelegentów wystąpią m.in.:
- Norman Frankel, Regional Managing Director Europe/UK, Stanchion Payment Solutions Ltd
- Frank Genheimer, Managing Director & Founder, New Insurance Business GmbH
- Anna Janiczek, CEO, PZU Zdrowie
- Małgorzata Jaworska, Head of IT, CIO, Link4
- Jan Kastory, Founding Partner, astorya.vc
- Andrzej Miron, CIO, Nationale Nederlanden
- Joanna Erdman, dyrektor ds. projektów strategicznych, mBank
- Dawid Rożek, Założyciel, ZEN
- Karol Sadaj, Country Head Poland, Aion
- Aleksander Surowiak, EMEA Business Development and Engagement Manager, Tractable
- Szymon Wałach, Dyrektor Pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej oraz Pionu Klienta Detalicznego, PKO Bank Polski
- Marcin Wąsikowski, Dyrektor zarządzający sprzedażą i współpracą z partnerami w Grupie UNIQA w Polsce
Wydarzenie skierowane jest dla przedstawicieli sektora bankowego i ubezpieczeniowego, fintechów, insurtechów, firm pożyczkowych, kancelarii prawnych, inwestorów, firm technologicznych, IT, startupów oraz przedstawicieli administracji państwowej i firm doradczych.
FinTech & InsurTech Digital Congress jest kluczową pozycją na mapie branżowych eventów. To miejsce, gdzie pomysły i wiedza ludzi, którzy nie boją się wyzwań i potrafią wykorzystywać nowe technologie, przynoszą nam rewolucyjne projekty i rozwiązania. Dzięki takim osobom poznajemy potencjał jaki drzemie w branży finansowej i ubezpieczeniowej, a ich pomysły stają się naszą rzeczywistością.
Kongresy są realizowane w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.