Organizatorem targów jest agencja eventowa ICEVENTS. Firma tworzy między innymi Targi FIWE, National Sales Congress, Konferencję PEI, Kongres FEM i wiele innych. Bilety można dostać tutaj: etradeshow.pl/rejestracja

Targi i konferencja e-commerce tuż tuż!

Według przewidywań analityków, w ciągu pięciu lat wartość polskiego sektora e-commerce ma osiągnąć pułap wartości 126 mld złotych. To według PWC średnioroczny wzrost o 12%. Warto więc zacząć działanie w handlu internetowym już dziś. Kroki podstawowe, jak i zaawansowane pozwoli postawić eTrade Show.

Wydarzenie odbędzie się 10 marca na warszawskim PGE Narodowym. Eksperci branżowi przeprowadzą uczestników przez całe Customer Journey. Poruszą najważniejsze aspekty z zakresu reklamy, prowadzenia e-commerce, czy budowania strategii biznesowej. 

Plan wydarzenia eTrade Show

Na scenach wydarzenia pojawią się m.in.: Piotr „Liroy” Marzec, Robert Sosnowski, Sebastian Horoszko, Olga Pijanowska, czy Artur Pajkert.

Ponadto, odwiedzający będą mogli skorzystać ze strefy wystawienniczej. Zaprezentuje się w niej blisko 100 liderów branży. Dzięki interaktywnym stanowiskom, goście pokażą jak zmienić przyszłość e-commerce by nasza firma mogła zdobyć widoczną przewagę nad konkurencją. 

Każdego zbłąkanego w świecie innowacji e-commerce poprowadzi specjalna aplikacja eTrade Show. Będą w niej zawarte wszystkie potrzebne informacje na temat wydarzenia. Co więcej, w aplikacji znajdziemy plan i mapy wydarzenia, czy umówimy spotkanie z wybraną przez siebie firmą. Za pomocą chatu będzie można kontaktować się z uczestnikami, prelegentami i firmami. 

Kogo można spotkać na eTrade Show?

Wśród ponad 50 przedsiębiorstw, które pojawią się na eTrade Show, można wyróżnić m.in.: Nethansa, Comfino, IAI, AskME, Revo Technologies czy Shoper. Wszystkiego o e-commerce przyszłości dowiesz się właśnie na eTrade Show. Nie czekaj i zarejestruj się już dziś!

Bilety można dostać tutaj: etradeshow.pl/rejestracja