Insurance Customer Engagement Europe

    Opublikowano: 23 kwietnia 2018 Aktualizacja: 23 kwietnia 2019

    Nie można zaprzeczyć, że branża ubezpieczeniowa wkracza w erę transformacji cyfrowej, dążąc do obsługi bardziej wymagającego klienta niż kiedykolwiek wcześniej. Posłuchaj od wiodących firm ubezpieczeniowych z całej Europy, które pokazują praktyczne przykłady tego, jak udało im się zwiększyć zaangażowanie czy jak poradziły sobie ze zmianami kulturowymi, opracowywaniem treści i przyjęciem nowych technologii i procesów.

    Mamy szeroką wiedzę specjalistyczną wchodzącą na rozmowę w sprawie przesłuchania z CDO, dyrektorami ds. Klientów, dyrektorami marketingu i kierownikami ds. Technologii. Upewnij się, że Twój głos jest słyszalny i usuń ważne porady dotyczące wdrożenia.

    Co zyskujesz biorąc udział w wydarzeniu?

    • Zapoznasz się z nowoczesnymi zachowaniami i potrzebami klienta, aby dopasować swój produkt ubezpieczeniowy, doświadczenie i zaangażowanie do dokładnie tego, czego chce.
    • Zbierzesz emocjonalne dane w każdym punkcie swojej podróży, aby znacząco poprawić zrozumienie działań klienta.
    • Staniesz się bardziej odpowiedni dla swoich klientów, łącząc cyfrowe dane z wydarzeniami z życia i zwiększając możliwości sprzedaży krzyżowej.
    • Poznasz skuteczne techniki radzenia sobie z negatywnymi reakcjami na platformach publicznych.

    Prelegenci:

    • Steven Zuanella – RSA
    • Isabelle Conner – Generali
    • Monika Schulze – Zurich
    • Robin Gibson – Wesleyan
    • Annika Bäcker – Zurich
    • Dr. Carsten Rahlf – ERGO Group

    Na hasło Fintekpl200 można otrzymać zniżkę w postaci 200 $.


    Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

    Pokaż komentarze (0)

    insurance-customer-engagement-europe