Mamy szeroką wiedzę specjalistyczną wchodzącą na rozmowę w sprawie przesłuchania z CDO, dyrektorami ds. Klientów, dyrektorami marketingu i kierownikami ds. Technologii. Upewnij się, że Twój głos jest słyszalny i usuń ważne porady dotyczące wdrożenia.

Co zyskujesz biorąc udział w wydarzeniu?

  • Zapoznasz się z nowoczesnymi zachowaniami i potrzebami klienta, aby dopasować swój produkt ubezpieczeniowy, doświadczenie i zaangażowanie do dokładnie tego, czego chce.
  • Zbierzesz emocjonalne dane w każdym punkcie swojej podróży, aby znacząco poprawić zrozumienie działań klienta.
  • Staniesz się bardziej odpowiedni dla swoich klientów, łącząc cyfrowe dane z wydarzeniami z życia i zwiększając możliwości sprzedaży krzyżowej.
  • Poznasz skuteczne techniki radzenia sobie z negatywnymi reakcjami na platformach publicznych.

Prelegenci:

  • Steven Zuanella – RSA
  • Isabelle Conner – Generali
  • Monika Schulze – Zurich
  • Robin Gibson – Wesleyan
  • Annika Bäcker – Zurich
  • Dr. Carsten Rahlf – ERGO Group

Na hasło Fintekpl200 można otrzymać zniżkę w postaci 200 $.