Mamy szeroką wiedzę specjalistyczną wchodzącą na rozmowę w sprawie przesłuchania z CDO, dyrektorami ds. Klientów, dyrektorami marketingu i kierownikami ds. Technologii. Upewnij się, że Twój głos jest słyszalny i usuń ważne porady dotyczące wdrożenia.
Co zyskujesz biorąc udział w wydarzeniu?
- Zapoznasz się z nowoczesnymi zachowaniami i potrzebami klienta, aby dopasować swój produkt ubezpieczeniowy, doświadczenie i zaangażowanie do dokładnie tego, czego chce.
- Zbierzesz emocjonalne dane w każdym punkcie swojej podróży, aby znacząco poprawić zrozumienie działań klienta.
- Staniesz się bardziej odpowiedni dla swoich klientów, łącząc cyfrowe dane z wydarzeniami z życia i zwiększając możliwości sprzedaży krzyżowej.
- Poznasz skuteczne techniki radzenia sobie z negatywnymi reakcjami na platformach publicznych.
Prelegenci:
- Steven Zuanella – RSA
- Isabelle Conner – Generali
- Monika Schulze – Zurich
- Robin Gibson – Wesleyan
- Annika Bäcker – Zurich
- Dr. Carsten Rahlf – ERGO Group
Na hasło Fintekpl200 można otrzymać zniżkę w postaci 200 $.