Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.
Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:
- Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
- Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
- Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
- Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
- Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
- Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
- Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
- Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
- Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
- Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
- Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
- Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
- Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
- Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl
Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
FB – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
YT – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ
Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu. GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, gdzie publikowane są informacje o prelegentach i tematach konferencji. Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124