Pod koniec października uczestnicy będą mogli wziąć udział w sześciu wyselekcjonowanych ścieżkach tematycznych, które mają obfitować w merytorykę, inspirację i trendy. No właśnie, trendy, trendy, wszędzie trendy!  Wszyscy próbujemy złapać je w locie, przy jednoczesnej próbie zarządzania swoim czasem, karierą czy sukcesem swojej firmy. Nawet największym ekspertom w branży coraz łatwiej jest się niestety w tym wszystkim pogubić. 

Rynek stał się bowiem układanką, która kształtem przypomina coraz bardziej Wielki Zderzacz Hadronów, aniżeli puzzle, jak to było dotychczas z poziomem skomplikowania. Coraz szybszy rozwój technologii i transformacja cyfrowa całych gałęzi gospodarki, w dość niedługim czasie wykształciły potrzebę nieustannego pędu w poszukiwaniu przewag konkurencyjnych. Tych jest niestety coraz mniej, a standardy narzucane obecnie przez system stanowią coraz trudniejszą barierę wejścia dla firm. Automatyzacja, sztuczna inteligencja, rozszerzone rzeczywistości, obsługa baz danych w chmurze i coraz doskonalsze aplikacje, które już dzisiaj chętnie zahaczają o technologie brzegowe – wszystko to stanowi jawne przykłady tego, że rynek obudowuje się nowymi elementami, z którymi warto się zapoznać, jeśli chcemy utrzymać się na powierzchni.

Pierwsi prelegenci to: Kamil Brzeziński z Google, Kamila Gębik z KamMedia, Kamil Grzejek z Escola S.A., Artur Jabłoński z Digitalk i Artur Kurasiński z kurasinski.com.

Ty też możesz spróbować swoich sił w roli prelegenta! Zgłoszenia przyjmowane są do 13 sierpnia na stronie: https://2022.mobiletrends.pl/cfp

Do zobaczenia, 25 i 26 października w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie!

Bilety zakupisz na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja , a z kodem rabatowym FINTEK15 otrzymasz 15 proc. zniżki na dowolny pakiet!