Przygotowaliśmy interaktywną mapę, na którą składają się fakty, twarda wiedza dotycząca oczekiwań i ich zachowań, sprawdzone ścieżki porozumiewania się z nimi, nowoczesne rozwiązania technologiczne usprawniające komunikację oraz aktorów pełniących kluczowe role w budowaniu i przeżywaniu doświadczeń relacji pomiędzy marką i odbiorcą.

Dla kogo wydarzenie?

My Customer World powstaje z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą znaleźć w jednym miejscu przepis na sprzedaż, obsługę oraz komunikację z klientem na miarę czasów, w których żyjemy.

My Customer World to wydarzenie, zbudowane od podstaw aby dostarczyć uczestnikom doświadczenie uczestnictwa w świecie klienta. Niemal 3 lata zajęło nam zbieranie danych i przygotowania do jego organizacji. Wyodrębniliśmy potrzeby rynku, zgromadziliśmy najlepsze praktyki w zakresie współdziałania eventowego oraz włożyliśmy weń kawał naszego serca aby stworzyć wydarzenie branżowe, w którym bez kompromisów chcielibyśmy uczestniczyć i polecić swoim przyjaciołom.

Ponad 400 osób weźmie udział w transferze wiedzy i inspiracji na dwóch scenach MCW. Swoimi historiami podzieli się ponad 50 ekspertów od świata klienta. Pierwszy w Polsce tak kompleksowy przegląd rozwiązań technologicznych, operacyjnych i wsparcia dla struktur obsługowych.

Udział w dwóch dniach konferencji kosztuje 1700 zł.