Płatności automatyczne – bez tajemnic

Pierwsza sesja nosi tytuł „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o płatnościach automatycznych oraz one-click, ale baliście się zapytać”.

Jej celem jest zaprezentowanie poprzez studia przypadków, w jaki sposób nowoczesne rozwiązania płatnicze mogą przekładać się na wymierne korzyści biznesowe.

Podczas pierwszego meetupu na scenie wystąpią przedstawiciele firm, które swój sukces zawdzięczają między innymi wdrożeniu nowoczesnych, przyjaznych dla użytkownika systemów płatności: Alex Kartsel – Country Manager na Polskę w Taxify, Marcin Maliszewski współzałożyciel Blinkee.city i Marcin Krzemień – CEO w startupie Rocket Luncher. Prezentację wprowadzającą przedstawi Michał Jędraszak CEO firmy Straal.

 Celem nowej serii meetupów jest skupienie polskiej społeczności specjalistów w zakresie technologii dla handlu online i osób prowadzących innowacyjne startupy, a także stworzenie przystępnej przestrzeni do wymiany myśli, doświadczeń i dobrych praktyk.

Podczas odbywających się raz na kwartał spotkań, uczestnicy będą mogli poznać szczegóły najciekawszych rozwiązań technicznych wykorzystywanych przez wiodące firmy z sektora e-commerce, zadać nawet najtrudniejsze pytania osobom odpowiedzialnym za sukces tych firm, zaczerpnąć inspiracji do działania, a także nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Prelegentami podczas najbliższej sesji będą osoby kierujące firmami, w których płatności automatyczne i/lub one-click odgrywają kluczową, z punktu widzenia produktu i doświadczenia użytkownika, rolę, istotnie wpływając na potencjał rozwoju biznesu.

Alex Kartsel, Country Manager w Taxify, opowie o wpływie płatności na powodzenie jednej z najszybciej rosnących firm z branży tzw. ride-hailingu w Europie i Afryce, niedawno wycenionej na ponad $1 mld!

Studium przypadku, które zaprezentuje współzałożyciel Blinkee.city, Marcin Maliszewski, odsłoni kulisy tworzenia zyskującej w zawrotnym tempie na popularności usługi wynajmu ekologicznych skuterów na minuty. Kierowana przez niego firma odważnie wchodzi na coraz to kolejne europejskie rynki, wyprzedzając niejednokrotnie znacznie większych konkurentów. Marcin Krzemień, CEO warszawskiego startupu Rocket Luncher, przybliży temat szybkich płatności
one-click z perspektywy biznesu, którego główną wartość dla klientów stanowi oszczędność czasu przy zamawianiu jedzenia. Rocket Luncher umożliwia złożenie i opłacenie zamówienia w 15 sekund.

Nowa Edycja startuje  już 20 września

Prezentację otwierającą meetup poprowadzi Michał Jędraszak, CEO firmy Straal – globalnego dostawcy nowoczesnych rozwiązań płatniczych, głównego fundatora cyklu WETS.

Gospodarzem WETS jest Business Link. Pierwsza sesja odbywa się przy wsparciu Izby Gospodarki Elektronicznej oraz firm Daftcode i Nethone. Patronami medialnymi wydarzenia są E-commerce w Praktyce i Fintek.pl.

Agenda sesji (10:00, Business Link Astoria, Warszawa):

  • Czym są płatności automatyczne oraz one-click i czy warto je mieć?
    Michał Jędraszak (CEO, Straal).
  • Studium przypadku: Fizyczna usługa z cyfrowym UI
    Marcin Maliszewski (Co-Founder, Blinkee.city).
  • Płatności a efektywność biznesowa
    Alex Kartsel (Country Manager, Taxify).
  • O czym warto pamiętać wdrażając płatności one-click
    Marcin Krzemień (CEO, Rocket Luncher).
  • Sesja Q&A i networking.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc i duże zainteresowanie uczestnictwem w spotkaniu, udział w wydarzeniu jest możliwy wyłącznie po dokonaniu bezpłatnej rejestracji na stronie  wets.com.pl .

Warsaw Ecommerce Tech Sessions jest cyklem spotkań organizowanych przez profesjonalistów dla profesjonalistów z szeroko rozumianej branży e-commerce. Celem kwartalnych sesji jest skupienie polskiej społeczności specjalistów w zakresie technologii dla handlu online, zapewnienie przedsiębiorcom platformy do wymiany ekspertyzy i dobrych praktyk, a także budowanie kontaktów biznesowych. Gospodarzem cyklu WETS jest Business Link, zapewniający nowoczesną i komfortową przestrzeń, a partnerem strategicznym firma Straal – globalny dostawca doskonałych rozwiązań płatniczych dla innowacyjnego biznesu.