W jej ramach eksperci i praktycy podzielą się swoją wiedzą na temat budowania własnej marki, przedstawią kilka niezbędnych narzędzi czy technik marketingowych oraz opowiedzą nieco więcej o skutecznym digital marketingu i designie.

Eksperci w budowaniu marki

Jak do tej pory organizatorzy wydarzenie gościli grono doświadczonych ekspertów z branży kreatywnej, a wśród nich byli m.in. Paweł Tkaczyk, Tomasz Palak, Dagmara Pakulska czy Martyna Tarnawska. Udział w konferencji pozwoli uczestnikom na zdobycie niezbędnych umiejętności pomocnych do założenia własnego przedsiębiorstwa czy też rozwoju firmy i pozyskiwania nowych klientów.

Cały dochód uzyskany ze sprzedaży biletów przeznaczony jest na cele charytatywne, ponieważ społeczna odpowiedzialność jest misją organizatorów. W ten sposób wspierają z jednej strony Fundację “Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”, a z drugiej branżę marketingową poprzez szkolenia i profesjonalizację.

Więcej informacji na temat harmonogramu spotkania oraz biletów będzie dostępnych na social media I Design: Facebooku, Instagramie i LinkedInie.