Santander Consumer Bank – bank od kredytów, zaprasza start-upy do udziału w V Open Day. Wydarzenie odbędzie się 26 marca we Wrocławiu. Open Day to okazja do tego, żeby poznać ciekawe, nowe pomysły na biznes i narzędzia, które mogą zmienić rynek consumer finance.
Właśnie ruszył nabór do V edycji Open Day, wyjątkowego spotkania organizowanego przez Santander Consumer Bank – lidera rynku consumer finance w Polsce. Tematem przewodnim V edycji wydarzenia jest „Bank jutra”. Open Day to świetna platforma do wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy innowacyjnymi przedsiębiorstwami oraz szansa do zaprezentowania swoich pomysłów i rozwiązań przed szerokim gronem uczestników (w tym m.in. przedstawicielami różnych obszarów biznesowych banku).
Santander szuka startup-ów od budowania pozytywnych doświadczeń
Tym razem Santander Consumer Bank szuka start-upów, które swoimi rozwiązaniami wspierają firmy w wewnętrznych i zewnętrznych procesach – między innymi przy usprawnianiu obsługi klienta i budowaniu pozytywnych doświadczeń w relacji z bankiem.
– W Santander Consumer Banku wierzymy, że to klient jest na pierwszym miejscu. Żeby zrealizować tę wizję, musimy na bieżąco dostosowywać organizację do możliwości, jakie daje client experience. Taki będzie bank jutra, dlatego liczymy na to, że dzięki Open Day znajdziemy w świecie start-upów partnerów, którzy będą wspierać nasze procesy związane z automatyzacją, czy zmianą procesów back-officowych – mówi Ewa Muciek, Zastępca Dyrektora Pionu Technologii i Operacji.
Start-upy będą mogły zaprezentować również pomysły na wsparcie komunikacji i współpracy między zespołami i działami. Dobrze dobrane i odpowiednio wykorzystane narzędzia mogą zoptymalizować procesy zachodzące w firmie, co w konsekwencji przełoży się na lepszą obsługę i większe zadowolenie klienta.
Consumer finance zmienia się dynamicznie
– Dynamicznie zmieniający się rynek consumer finance w Polsce oddziałuje również na to, jak funkcjonują instytucje tego sektora od wewnątrz. W czasie V Open Day będziemy szukać innowacyjnych pomysłów na to, jak można być bliżej klienta zmieniając, z pozoru niepowiązane z obsługą, procesy i działania bieznesowe – dodaje Maciej Dąbrowski, dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku.
Chętni mogą zgłaszać się za pośrednictwem forumlarza dostępnego pod adresem. Nabór trwa do 6 marca 2020 roku. O zakwalifikowaniu i możliwości wygłoszenia prezentacji wybrani przedsiębiorcy zostaną poinformowani przez zespół Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku.