XIII edycja E-commerce Standard

    Opublikowano: 17 września 2018 Aktualizacja: 23 kwietnia 2019

    Ponad 25 prelegentów, kilkanaście prezentacji, 5 warsztatów, impreza wieczorna, drukowana wersja raportu E-commerce Standard i wiele więcej…

    Program E-commerce Standard zbudowany jest na konkretnych przykładach i doświadczeniach praktyków, m.in. z Plus, Bakalland, Grupa Tubądzin, Inter Cars, PKO BP, Orange Polska, Domodi.pl, Restaurantweek.pl i inni.Będzie sporo o nowościach i trendach z zakresu e-commerce w B2B, m-commerce, strategii omnichanel,analityce i personalizacji komunikacji, a także nowoczesnych formach płatności.

    Pierwszy dzień to przede wszystkim kilkanaście case studies, niepodważalną wartość drugiego dnia stanowią natomiast interaktywnewarsztaty(uczestnicy wybierają spośród 5 tematów), gdziepod okiem ekspertów będą ćwiczyć zdobytą wiedzę i analizować własne przykłady.

    W programie m.in.:

    • CASE STUDY: Personalizacja oferty, czyli skuteczny system rekomendacji w środowisku wielokanałowym.
      Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska
    • CASE STUDY: Epidemia ślepoty reklamowej i dochodowość klientów cyfrowych.
      Adam Miziołek,Dyrektor Biura Sprzedaży Mobilnej i Online, PKO BP
    • CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu?

    Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel Sp. z o.o.

    • CASE STUDY: Jak zbudować e-commerce w B2B i osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki online?
      Jolanta Gałązka, Dyrektor logistyki, Grupa Tubądzin
    • CASE STUDY: Komunikacja i zamykanie sprzedaży w B2B.
      Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB
      Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Trans.eu Group
    • CASE STUDY: Najważniejsze wyzwania sprzedaży w mobile – jak sobie z nimi radzić?
      Maciej Ziemczonek, Performance & Outbound Marketing Manager, Domodi.pl
    • Warsztat: Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?
    • Warsztat: E-commerce w B2B. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży wykorzystując kanał online?
    • Warsztat: E-procing, czyli jak tworzyć i komunikować ceny w e-commerce.
    • Warsztat: Optymalizacja istniejącego sklepu internetowego – co poprawić, by zwiększyć sprzedaż?
    • Warsztat: Jak efektywnie tworzyć reklamy Google Ads dla e-commerce.

    Program dostępny jest tutaj.

    Jeśli jeszcze nie dokonali Państwo rejestrację na konferencję, mamy dla przygotowaną specjalną zniżkę dla naszych odbiorców! Przy rejestracji przez przesłany link lub wpisując przy rejestracji w polu „Kody Promocyjne”  – Fintek.

    Zapraszamy i rekomendujemy udział w tej konferencji!


    Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

    Pokaż komentarze (0)

    xiii-edycja-e-commerce-standard-juz-25-26-wrzesnia-2018-w-warszawie