W gronie prelegentów m.in.:
- Rafał Cheliński, Head of E-commerce Division, Cyfrowy Polsat & Polkomtel
- Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl
- Kamil Jodełko, Business Project Manager SEPHORA
- Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA
- Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski
- Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i E-Commerce, Carrefour
- Michał Skarżyński, Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland
- Małgorzata Radkiewicz, E-commerce Director / E-commerce Strategist, pl
- Mateusz Waligórski, Deputy Director of the Digital Solutions Office, PWPW
- Wojciech Ziemba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon
- Maciej Żyto, E-commerce Director, Douglas
W programie m.in.:
- Kierunki rozwoju e-commerce – dyskusja panelowa z udziałem praktyków.
- Jak dane mogą posłużyć do efektywnej komunikacji w omnichannel.
- Jak ułożyć współpracę z partnerami wspierającymi nasz biznes.
- Struktura, praktyki, rutyna oraz wpływ na organizację zespołu e-commerce.
- Idealna atrybucja w e-commerce: czy coś takiego w ogóle istnieje.
- Skalowanie dynamicznie rozwijających się firm e-commerce.
- Strategie obsługi klienta online i online.
- Zarządzanie churn w e-commerce spożywczym.
- Chatboty – przemijająca moda czy narzędzia realnie wspierające biznes.
Jako patron wydarzenia, mamy specjalną zniżkę dla naszych odbiorców – 10% od aktualnie obowiązującej ceny. Aby skorzystać należy zarejestrować się przez link https://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard/wykup?token=fintek lub przy rejestracji, wpisać w polu “kody promocyjne” kod fintek.
Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl.