22 lutego 2018, 09:00:Big Data Tech Warsaw 2018 - Airport Hotel Okęcie, ul. 17 Stycznia 24, 02-146 Warszawa, Polska

Oto najważniejsze trendy w projektowaniu portali dla bankowości

Prezentujemy raport e-point "2018: Trendy w projektowaniu portali dla bankowości".

Bankowe portale informacyjne podlegają nieustannym przeobrażeniom, zarówno od strony technologii, jak i zadań, które się przed nim stawia. Nie służą już jedynie prezentacji banku lub budowaniu jego wizerunku. Przed każdym zespołem tworzącym serwis stawiane są konkretne i coraz ambitniejsze cele sprzedażowe.

Zapraszamy do lektury iście fintechowego raportu „2018: Trendy w projektowaniu portali dla bankowości„. Raport przygotowała firma e-point, a jednym z patronów była redakcja Fintek.pl.

Przypominamy także o wywiadzie, którego udzielił nam Wawrzyniec Hyska, Dyrektor ds. Sektora Finansowego w firmie e-point. Rozmowę można znaleźć tutaj – Wawrzyniec Hyska, e-point – polskie banki awangardą technologiczną.

Czytaj także: Challenger banki zdobywają rynek. Jak robi to Monzo?

Projektowanie portali dla bankowości to spore wyzwanie

Naciski z dwóch stron – Zarządów banków odnośnie wyników sprzedażowych oraz samych klientów odnośnie wygodnej i czytelnej komunikacji – sprawiają, że projekt portalu nigdy nie jest zakończony. Każda kolejna wersja uwalnia potencjał do optymalizacji oraz innowacji technologicznych i biznesowych.

Banki zaczęły traktować swoje portale jako projekty strategiczne, jako podstawowy punkt startowy kontaktu z klientem. To przekłada się na architekturę ekosystemu, w którym portalowy system CMS staje się często centralnym repozytorium treści do dystrybucji we wszystkich kanałach komunikacji: w systemach transakcyjnych, aplikacjach oddziałowych, aplikacjach mobilnych lub nawet bankomatach.

Przyszłość niesie nam oczywiście dalsze wzrosty ruchu z urządzeń mobilnych. Pod tym kątem będą się zmieniać serwisy internetowe – w stronę jeszcze prostszej architektury informacji, czytelniejszej treści, dopasowanej komunikacji. Klienci bowiem coraz częściej przychodzą do banków w trybie tzw. mikromomentów – chwilowych, natychmiastowych i kontekstowych kontaktów. Kluczowe jest, żeby w takiej sytuacji bank rozmawiał z użytkownikami w takim stylu oraz w tym kanale, który najlepiej odpowiada konkretnemu odbiorcy.

Raport zawiera:

  • analizę 30 portali
  • charakterystykę 7 trendów
  • 21 inspirujących benchmarków
  • wypowiedzi 4 ekspertów branżowych
  • najlepsze praktyki

[e-point/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone