Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, uruchomiła kampanię promocyjną związaną ze zbliżającym się mundialem, której głównym elementem jest atrakcyjna loteria dla konsumentów.

Do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecz Polska – Senegal, który rozegrany zostanie 19 czerwca w Moskwie. Loterię wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję spotów telewizyjnych, działania marketingowe w internecie, mediach społecznościowych, w sklepach, na stacjach paliw oraz w galeriach handlowych.

Jak wygrać bilety?

Aby mieć szansę na wygranie jednego z 42 pakietów, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie Visy lub wysyłając SMS o treści „Visa” pod numer 4488. Można to robić wielokrotnie, jednak rejestracji trzeba dokonać tego samego dnia, w którym miała miejsce płatność. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa na wygraną.

Pakiety na spotkanie Polska – Senegal podczas Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018 obejmują m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu oraz dwa bilety na mecz 1. kategorii, a także inne atrakcje. Codziennie do wygrania jest jeden pakiet wyjazdowy, zaś losowania zwycięzców odbywają się co tydzień. Na uczestników loterii czekają również koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski specjalnie z okazji mistrzostw, wraz z kartami przedpłaconymi Visa.

Visa oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA

Loteria rozpoczęła się 29 marca br. i potrwa do 9 maja br. Towarzyszące jej działania marketingowe obejmują emisję 15- i 30-sekundowych spotów w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, aktywność reklamową w kanałach cyfrowych (przede wszystkim w mediach społecznościowych), w tym mobilnych, a także w wyszukiwarkach internetowych.

– Zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej będą dla polskich kibiców z pewnością wielkim wydarzeniem, ponieważ po 12 latach nasza reprezentacja wraca na mundial. Jako oficjalny sponsor turnieju w Rosji, chcemy dać szansę użytkownikom kart Visa na obejrzenie na żywo pierwszego meczu Polaków. Trzymamy kciuki za naszych piłkarzy i wierzymy, że uda im się zrealizować ich ambitne cele. Mamy również nadzieję, że nasza loteria rozpali emocje kibiców już na kilka tygodni przed pierwszym gwizdkiem – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor generalny na Polskę i Węgry, Visa.

Visa/AS